کد خبر : 7607
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگی

برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگی
با عنایت به عشقی که در قلوب همه ما شیعیان نسبت به امام حسین (ع) وجود دارد، برگزاری پرشور و گسترده مراسمات عزاداری ماه محرم اهمیت دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
سومین جلسه شورای فرهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با هدف برنامه‌ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات ایام محرم حسینی(ع) به ریاست مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و با حضور اعضای این شورا در دفتر مدیرکل برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، سومین جلسه شورای فرهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات ایام محرم حسینی(ع) به ریاست مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و با حضور اعضای این شورا در دفتر مدیرکل برگزار شد.
در ابتدا سیدابراهیم خوشروی سقا مسئول روابط عمومی و دبیر شورای فرهنگی،به ارایه گزارش مختصر از مصوبات جلسه قبل پرداخت و از حاضرین خواست تا گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی را به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.
در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ریاست شورای فرهنگی، از تلاش و اقدامات موثر همکاران در برگزاری مطلوب مراسم گرامیداشت دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر و همچنین همایش خانوادگی این نهاد تشکر و قدرانی نمود.
وی با تاکید به در پیش بودن ایام ماه محرم، برضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تاکید نمود.
مهندس دائمی گفت: باید همه ما تلاش و همت خود را برای تبیین و انتقال فرهنگ والای عاشورایی به نسل آینده در برنامه‌های محرم به کار ببندیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه خاطر نشان نمود: با عنایت به عشقی که در قلوب همه ما شیعیان نسبت به امام حسین (ع) وجود دارد، برگزاری پرشور و گسترده مراسمات عزاداری ماه محرم اهمیت دارد.
سپس حجت الاسلام والمسلمین قربان‌پور ضمن تسلیت ایام محرم در مورد اهمیت ماه محرم و صفر و بهره بردن از فیوضات این ماه سخنانی ایراد نموده و از همه اعضا شورای فرهنگی خواست از موقعیت این ماه برای تقویت فرهنگ دینداری در جامعه استفاده نمایند.
در پایان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، مسئول ایثارگران و رابط طرح سپاس به ارائه گزارش پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.