کد خبر : 14533
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

معصومه نیک‌کار

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:چهارهزار پزشک در سامانه نسخه الکترونیک ثبت نام نموده‌اند

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:چهارهزار پزشک در سامانه نسخه الکترونیک ثبت نام نموده‌اند
در سال گذشته نزدیک به ۵۱۶ میلیارد تومان به طرف قراردادهای تامین اجتماعی استان پرداخت شده است

به گزارش پویشگران گیل:
مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان در گزارشی عملکردی از صدور بیش از 5 میلیون و 250 هزار نسخه الکترونیک و قرارداد با قریب به 2200 موسسه تشخیص درمانی در استان خبر داد.
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با تصریح بر اینکه در سال گذشته بیش از ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار نسخه و صورتحساب طرف‌های قرارداد با تامین اجتماعی استان مورد بررسی قرار گرفته و پرداخت شده است به اجرای موفق طرح نسخه الکترونیک اشاره نموده و افزود : هم اکنون افزون بر ۴۰۰۰ نفر از پزشکان استان در سامانه نسخه الکترونیک ثبت نام کرده و تایید شده اند.
وی خاطر نشان ساخت نزدیک به ۱۰۰ درصد پزشکان و درمانگران طرف قرارداد که بالغ بر ۱۱۰۰ نفر می‌باشند، نسبت به صدور نسخه به شکل الکترونیکی اقدام می‌نمایند.
دکتر ابراهیمی تاکید نمود نزدیک به ۱۰۰ درصد مراکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در طرح نسخه نویسی الکترونیک سازمان مشارکت دارند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه حدود ۵۰۰ هزار نسخه الکترونیکی در هر ماه توسط پزشکان در سطح استان صادر میگردد اذعان داشت بابت پرداخت تعهدات به طرف‌های قرارداد در سال گذشته ۵۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.
گفتنی است خدمات درمانی تامین اجتماعی شامل دو بخش مستقیم (در مراکز ملکی) که به صورت رایگان انجام می گردد و غیرمستقیم (خرید خدمت با انعقاد قرارداد با پزشکان ، آزمایشگاه ، داروخانه ها و …) است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.