کد خبر : 23748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

استاندار گیلان:

بیش از ۹۷ درصد خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردارند

بیش از ۹۷ درصد خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردارند
عباسی:بمیمنت دهه مبارک فجر نیز ۲۲ روستای گیلان در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودبار، رودسر و املش از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدلله عباسی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد زیرساخت در روستاهای کشور یکی از مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بعنوان خادم ملت همواره یار و یاور مردم و به ویژه محرومین بوده و با روی کار آمدن این دولت اقدامات بسیار خوبی در حوزه گازرسانی،برق‌رسانی،آبرسانی و ایجاد جاده در روستاها و مناطق دوردست انجام شده است.

وی از گازدار بودن بیش از ۹۷ درصد روستاهای گیلان خبر داد و گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به ۲۲ روستای گیلان در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودبار، رودسر شامل رحیم آباد و اشکورات و املش گازرسانی شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت در کشور دریغ نمی‌کند، افزود: در سال ۹۹ عملیات گازرسانی به روستای کسمه‌جان تالش متوقف شده بود ولی با روی کار آمدن دولت سیزدهم عملیات اجرایی گازرسانی دوباره آغاز و در دهه فجر امسال شاهد افتتاح دوباره آن بودیم.

عباسی از افتتاح ۳۰۸ پروژه در شهرستان تالش در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه با اعتبار ۵۶۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و امروز هم شاهد افتتاح یک واحد تولیدی در حوزه صنایع چوب و صنعتی بودیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت احداث پل اسالم در شهرستان تالش گفت: ساخت این پل در حال انجام بوده و سازه و پایه‌های آن در حال نصب است‌.

استاندار گیلان یکی از مشکلات منطقه را مسئله راه و جاده دانست و گفت: راه روستایی این منطقه دچار فرسودگی شد لذا دستور دادیم این جاده ازطریق سهم عشایری وزارت جهاد کشاورزی ترمیم و بازسازی شود.

عباسی احداث واحد مسکن روستایی را مطالبه به حق مردم منطقه برشمرد و افزود: در حوزه خودکفایی، مسکن، اشتغال و توسعه روستا اقدامات خوبی در گیلان انجام شده و دستور دادیم تا برای احداث مسکن روستایی برای بومیان محلی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهتمام لازم داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.