کد خبر : 11952
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

برگزاری نخستین همایش «تکنیک‌های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست»

برگزاری نخستین همایش «تکنیک‌های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست»
با توجه به ظرفیت‌های فراوان کسب و کار‌های آنلاین در استان، برگزاری این همایش به منظور بهره گیری از تجارب شرکت‌های موفق در حوزه تجارت الکترونیک و معرفی خدمات نوین پست برای حمایت از این نوع کسب و کارها طرح ریزی شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر کل پست گیلان از برگزاری همایش «تکنیک‌های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست» در این استان خبر داد.
محمد حسین هوشنگی، مدیرکل پست استان گیلان از برگزاری نخستین همایش «تکنیک‌های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست» مقارن با گرامیداشت ایام هفته دولت خبر داد.
مدیر کل پست گیلان با بیان اینکه هوشمندسازی، تحول دیجیتال و تجارت الکترونیک از راهبردهای اصلی شرکت ملی پست می‌باشند، هدف از این رویداد را که با مشارکت شرکت‌های فناورانه برگزار خواهد شد، توسعه اقتصاد دیجیتال در استان دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های فراوان کسب و کار‌های آنلاین در استان، برگزاری این همایش به منظور بهره گیری از تجارب شرکت‌های موفق در حوزه تجارت الکترونیک و معرفی خدمات نوین پست برای حمایت از این نوع کسب و کارها طرح ریزی شده است.
وی جامعه هدف شرکت کنندگان در این همایش را شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه، فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال، آنلاین شاپ‌ها، فعالان حوزه صنعت و علاقه مندان به فعالیت در بازارهای الکترونیک نظیر تولید کنندگان محصولات بومی و استراتژیک و همچنین تولید کنندگان صنایع دستی دانست و تصریح کرد: اشخاص حقوقی و افرادی که تمایل به شرکت در این همایش را دارند می‌توانند به منظور شرکت در این رویداد فناورانه از طریق سامانه modernkasbokar. ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.