کد خبر : 25192
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شهری شورای شهر رشت:

باید اندیشه شهر انسان محور،در رشت شکل بگیرد

باید اندیشه شهر انسان محور،در رشت شکل بگیرد
دکتر رضویان: اجرای پروژه ۸ هزار میلیارد تومانی در شهر رشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر سیدحسین رضویان در آئین تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: اولین پروژه سرمایه‌گذاری بالای ۸ هزار میلیارد تومانی در رشت اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شهری شورای شهر رشت با بیان اینکه توسعه گردشگری هدف اصلی مدیریت شهری است، گفت: راه اندازی ۴ مرکز راهنمای گردشگری شهر رشت کمک بزرگی به توسعه گردشگری این شهر خواهد کرد.

رضویان با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های کتابخانه ای در رشت بیان کرد: رشت از فقیرترین شهرهای مراکز استان‌ها در حوزه فضای کتابخانه ای است.

وی با انتقاد از افتتاح ناقص کتابخانه مرکزی رشت افزود: کتابخانه مرکزی رشت بسیار ویژه است و یکی از مجموعه بزرگ فرهنگی گیلان به شمار می‌رود.

رضویان با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی رشت وسعت می‌گیرد،گفت: گذر صالح آباد،گذر پیرسرا و گذر استادسرا با اجرای سنگ فرش و بازآفرینی شهری به پیاده راه فرهنگی رشت ملحق می‌شوند.

وی با اشاره به آسیب‌های جدید در حوزه فعالیت‌های ساختمانی بیان کرد: ۵۰ درصد مخاطراتی که رشت اتفاق می‌افتد از نوع مخاطرات ساختمانی است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شهری شورای شهر رشت با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های شهری رشت افزود: اندیشه شهر انسان محور در رشت شکل بگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.