کد خبر : 2036
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

کارگاه آموزشی زیست محیطی با مشارکت شرکت سیمان خزر در لوشان

کارگاه آموزشی زیست محیطی با مشارکت شرکت سیمان خزر در لوشان
در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست، اقدامات موثری از جمله تعویض تمامی کیسه های الکتروفیلترها بهمراه صفحات مثبت و منفی و احیاء و ایجاد بیش از ۱۰هکتار فضای سبز مفید در کارخانه سیمان خزر انجام پذیرفته است.

به گزارش پویشگران گیل:
شرکت سیمان خزر با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار کارگاه آموزشی زیست محیطی را به مناسبت هفته محیط زیست برگزار کرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر به مناسبت هفته محیط زیست کارگاه آموزشی زیست محیطی با مشارکت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در جهت ارتقاء فرهنگ زیست محیطی با حضور مهندس فرهی،رئیس اداره محیط زیست شهرستان تدریس دکتر حسین گل مژده و مهندس آرمان پور علیزاده کارشناسان پایش محیط زیست شهرستان و میزبانی اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر و مدیران و روسای کارخانه در محل سالن کنفرانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت برگزار شد.
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در ابتدای این کلاس آموزشی ضمن گرامی داشت هفته محیط زیست و عرض تبریک به همین مناسبت به مهندس فرهی و همکاران ایشان در اداره محیط زیست شهرستان و استان، افزود: طی تعمیرات اساسی ابتدای سال جاری در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست، اقدامات موثری من جمله تعویض تمامی کیسه های الکتروفیلترها بهمراه صفحات مثبت و منفی و احیاء و ایجاد بیش از ۱۰هکتار فضای سبز مفید در محل کارخانه انجام پذیرفته است.
اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت ارتقاء فرهنگ زیست محیطی با تکیه بر تعهدات این شرکت گفت: به طور کلی هدف از برپایی سیستم نظام مدیریت زیست محیطی بر مبنای استاندارد بین‌المللی ISO 14000 تحکیم همکاری‌های فی‌مابین در جهت حفاظت از محیط زیست و توازن نیازهای اجتماعی و اقتصادی جامعه می باشد.
مدیرعامل شرکت سیمان خزر تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه ها در جهت ترویج فرهنگ زیست محیطی، ارتقاء سواد محیط زیستی همکاران بوده که با ایجاد بستر مناسب فرهنگی و تجهیزاتی در رفتار و عملکرد پرسنل و هم گرایی تولید با محیط زیست، زمینه ساز شکل‌گیری یک جامعه انسانی سالم، کارآمد و تولید محور را فراهم خواهد نمود.
مدیرعامل شرکت سیمان خزر در پایان کلاس آموزشی اظهار کرد: مناسبت‌های محیط زیستی به خصوص هفته محیط زیست به نوعی یادآور میزان موفقیت و فاصله از نقطه آغازین حرکت جهادی زیست محیطی با محوریت سازمان محیط زیست می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.