کد خبر : 959
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

بیانیه اداره کل بیمه سلامت گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

بیانیه اداره کل بیمه سلامت گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش پویشگران گیل: اداره کل بیمه سلامت استان گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه ای صادر کرد. به گزارش لیجار در این بیانیه آمده است ؛ “این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست” (رهبر معظم انقلاب) خرداد ماه یادآور اندوه

به گزارش پویشگران گیل:
اداره کل بیمه سلامت استان گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش لیجار در این بیانیه آمده است ؛
“این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست” (رهبر معظم انقلاب)
خرداد ماه یادآور اندوه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین چهره تاریخ معاصر است، شخصیت بزرگی که با طهارت روح ، قدرت و عظمت ایمانی خود نهضت اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.
امام خمینی (ره) بزرگمردی است که دین‌مداری بی‌نظیر وی در تاریخ جهان جلوه‌گر است. رهبری مقتدر که در پرتو تکیه بر ایمان، بنیانی نو از حکومتی اسلامی را پس از ائمه‌معصومین (ع) پی‌‌ریزی کرد و با تاسی از آموزه‌های دینی و اقتداری مثال زدنی، به ملت ایران هویت تازه‌ای بخشید .چهارده و پانزده خرداد یاد و نام آن مقتدای بزرگ را در اذهان تداعی می‌کندو بی‌شک حماسه‌ای که به رهبری عالمی بزرگ و با همراهی ملتی حق جو خلق شد، هیچ‌گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد و انقلاب اسلامی ایران همانا تا تحقق کامل اهداف خود به راه روشن پیش رو ادامه خواهد داد.
اداره کل بیمه سلامت گیلان ضمن بزرگداشت سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای«مدظله العالی» و آرمانهای متعالی و سیره ولایی و انقلابی آن بزرگمرد تاریخ و شهدای به خون خفته انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت می نماید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.