کد خبر : 19806
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۲

معاون وزیر صمت:شروع به کار فاز دوم قطعه‌سازی و واگن‌سازی در لوشان

معاون وزیر صمت:شروع به کار فاز دوم قطعه‌سازی و واگن‌سازی در لوشان
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه صنعت ریلی، گفت: دولت سیزدهم حامی ویژه تولید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
فرشاد مقیمی در بازدید از شرکت واگن سازی و قطعات ریلی و جاده‌ای در شهرک صنعتی جمال آباد لوشان (استان گیلان) در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در حوزه صنایع تولید قطعات ریلی و واگن سازی شرایط مثبت و امیدوارکننده ای داریم.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک و بزرگ افزود: ایجاد اشتغال راهبرد مهم و جدی دولت سیزدهم است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به ظرفیت‌های خوب گیلان در حوزه صنعت واگن سازی، بیان کرد: با راه اندازی فاز اول مجموعه واگن سازی و قطعات ریلی و جاده‌ای در جنوب گیلان برای ۸۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
مقیمی با اشاره به اجرای پروژه ریلی رشت- کاسپین – آستارا و اهمیت این پروژه در بخش‌های مختلف اضافه کرد: تأمین قطعات و دستگاه‌های مورد نیاز پروژه ریلی در گیلان ضرورت دارد.
وی با اشاره به شروع به کار فاز دوم قطعه سازی و واگن سازی در لوشان افزود: با راه اندازی فاز دوم این مجموعه برای ۴۰ نفر اشتغالزایی صورت می‌گیرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید و اشتغال اضافه کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در زمینه اشتغال و تولید دارد.
فرشاد مقیمی،معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از شهرک صنعتی جمال آباد لوشان واحد صنعتی استیل پیشتاز، تولید کننده قطعات ریلی با اشتغال ۸۵ نفر در فاز اولیه بازدید کرد.
فاز توسعه این شرکت دانش بنیان جهت تولید واگن با اشتغال ۴۰ نفر نیز در حال ساخت است.

     

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.