کد خبر : 217
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

مردم گیلان سال گذشته ۵۴ میلیارد تومان ازتوزیع برق پاداش گرفتند

مردم گیلان سال گذشته ۵۴ میلیارد تومان ازتوزیع برق پاداش گرفتند

به گزارش پویشگران گیل: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: شدت گرما و افزایش ۳۹ هزار مشترک برق در استان از دلایل تشدید مدیریت مصرف برق در تابستان امسال است. محمد تقی مهدی‌زاده در نشستی رسانه‌ای بمنظور افزایش تعامل در خصوص مدیریت مصرف برق افزود: گیلان، تابستان سال گذشته را بدون خاموشی سپری

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: شدت گرما و افزایش ۳۹ هزار مشترک برق در استان از دلایل تشدید مدیریت مصرف برق در تابستان امسال است.
محمد تقی مهدی‌زاده در نشستی رسانه‌ای بمنظور افزایش تعامل در خصوص مدیریت مصرف برق افزود: گیلان، تابستان سال گذشته را بدون خاموشی سپری کرد و این موضوع نشانگر مدیریت مصرف هوشمندانه مردم استان بود که تلاش می شود با برنامه ریزی های انجام شده، امسال نیز همچون پارسال بدون بحران و خاموشی سپری شود.
وی با تاکید بر اینکه بیشترین اثرگذاری را در مدیریت مصرف، رسانه‌ها داشته و دارند، گفت: بر اثر مدیریت هوشمندانه مردم در سال گذشته حدود ۲۴ هزار قبض صفر صادر شد و حدود ۸۰۰ هزارمشترک مشمول دریافت پاداش شدند.
وی اضافه کرد: مردم گیلان سال گذشته ۵۴ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند و در حوزه صنایع نیز ۱۹ میلیارد تومان پاداش در قبوض برق کسانی که همکاری کردند، اعمال شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیان کرد: این آمارها نشان می‌دهد مردم گیلان سال گذشته همراه بودند و هوشمندانه مصرف کردند اما امسال بدلیل گرمای بیشتر دما و افزایش مشترکان شرایط سخت‌تری در پیش است.
مهدی زاده تصریح کرد: دلایل یاد شده منجربه رشد ۵۰ درصدی مصرف در روزهای اخیر شد که جدای از صنایع بزرگی که در مدار قرار گرفتند موجب نگرانی در افزایش مصرف شده است و رسانه‌ها باید در خصوص مدیریت مصرف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی نمایند.
وی تاکید کرد: امسال نیز چون گذشته برای مدیریت مصرف برنامه‌ریزی شده و برنامه‌های سال گذشته در بخش های مختلف اعم از خانگی، اداری، کشاورزی و صنایع منسجم‌تر اجرایی می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: همچنین در حوزه کشاورزی اگر برق بین ساعات ۱۱ تا ۱۸ مصرف نشود، برق مصرفی در دیگر ساعات رایگان محاسبه می شود.
مهدی زاده با بیان اینکه بسته های تشویقی مدیریت مصرف از یکم خردادماه تا پایان شهریور ماه فعال می شود، گفت: برنامه‌های مدیریت بار از ۱۶ خردادماه پیگیری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان، در ادامه از تخصیص پاداش ۲۰ برابری به مشترکان در صورت رعایت الگوی مصرف در سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: بر اساس این مدل پاداش که با هدف صرفه‌جویی در انرژی برق و کاهش مصرف مطرح شده است در صورتی که مشترکان بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.