به گزارش پویشگران گیل : نیک فهم از استقرار میز خدمت در پایانههای عمومی گیلان طی ایام نوروز خبر داد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان گفت: استقرار میز خدمت در پایانههای عمومی گیلان از جمله اقدامات این اداره کل بود که جهت دسترسی آسانتر به همکاران راهداری راه اندازی شد. وی با بیان اینکه سامانه 141 نیز یکی دیگر از راههای ثبت شکایت است افزود: مسافران میتوانند هر گونه انتقاد و مشکل را در طول سفر به صورت شبانه روزی به این سامانه گزارش دهند. نیک فهم به عوامل تصادفات اشاره و تصریح کرد: سرعت غیر مجاز، عجله و شتاب حین رانندگی، عدم رعایت حق تقدم و خستگی و خواب آلودگی رانندگان از جمله عوامل خطر در رانندگی شمرده میشود. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد: کتابچههای مختص هموطنان با موضوع سفر ایمن در تیراژ گسترده آماده شده است، در این راستا نیز پادکست، موشن گرافیک و کلیپ نیز با موضوع توصیه به هموطنان و افزایش آگاهی عمومی و پیشگیری از تصادفات تولید و همچنین بروشور و پوستر متناسب با ایام نوروز تهیه و بین مسافران توزیع میشود.
منبع: خبرگزاری شبستان
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.