کد خبر : 3281
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس: کشور به سمت مدیریت تحولی حرکت می‌کند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس: کشور به سمت مدیریت تحولی حرکت می‌کند
خمام اصالت کشاورزی و برنج کاری گیلان است و باید این ظرفیت به خوبی برندسازی و بهره برداری شود.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به حرکت کشور به سمت مدیریت تحولی گفت: مدیریت‌ها اگر با خلاقیت محوری و ایده پردازی همراه باشد منتج به توسعه و پیشرفت می‌شود.
سید علی آقازاده در جلسه شورای اداری شهرستان خمام با تاکید بر رعایت مدیریت مصرف گاز و برق، اظهار کرد: مشکل گاز و سوخت اروپا را با بحران جدی مواجه کرده و می‌طلبد در مصرف انرژی نهایت توجه و دقت صورت گیرد.
آقازاده با بیان اینکه دامنه خدمات به مردم توسعه پیدا کند، افزود: کارآمدی مدیریتی در همه بخش‌ها رضایت مندی عمومی را در پی دارد.
وی با اشاره به اینکه کشور به سمت مدیریت تحولی حرکت می‌کند، گفت: مدیریت‌ها اگر با خلاقیت محوری و ایده پردازی همراه باشد منتج به توسعه و پیشرفت می‌شود.
آقازاده با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های کشاورزی خمام، بیان کرد: خمام اصالت کشاورزی و برنج کاری گیلان است و باید این ظرفیت به خوبی برندسازی و بهره برداری شود.
وی ادامه داد: لایروبی انهار و آب بندان ها برای فصل زراعی پیش رو باید در اولویت قرار گیرد.
– مدیران قانون ادارات را بخوانند
دادستان خمام هم در این نشست با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مردم، اظهار کرد: خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم موجب امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می‌شود.
حامد اصیلی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، افزود: رفتار مهربانانه و انس با مردم آنها را به نظام و انقلاب امیدوار می‌کند.
دادستان خمام با تاکید بر لزوم دقت در گزینش پیمانکاران برای انجام امورات مردم، بیان کرد: برخی پیمانکاران با رفتار زننده و غیرمتعارف موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند که نباید از آنها استفاده شود.
اصیلی با تاکید بر استقرار ادارات در خمام، تصریح کرد: برخی ادارات خمام هنوز اختیارات و امکانات لازم برای انجام امورات مردم را ندارند و شهروندان برای رسیدگی به کارها باید به مرکز استان بروند که انتظار می‌رود نسبت به تفویض اختیارات و تقویت امکانات ادارات اقدام صورت گیرد.
وی با تاکید بر مطالعه قوانین ادارات از سوی مدیران، افزود: اشتباهات از روی جهل به قانون پذیرفته نیست و مدیران موظف هستند قانون مربوط به اداره خود را مطالعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.