کد خبر : 9761
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

گردشگران بازگشت از سفر را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند

گردشگران بازگشت از سفر را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند
سرهنگ صفاری با بیان اینکه هم اینک تمامی راههای استان به غیر از پونل- خلخال که بدلیل نبود ایمنی کافی بسته شده، باز و تردد در آنها برقرار است

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بازگشت بخشی از گردشگران در پایان دور اول تعطیلات نوروزی گفت: گردشگران زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند و به ساعات پایانی موکول نکنند.
سرهنگ جاور صفاری افزود: در صورت همزمانی بازگشت خودروها از سفر، ترافیک راهها و حتی سوانح رانندگی افزایش خواهد یافت.
وی از ورود حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو از بیست و پنجم اسفندماه تاکنون به گیلان خبر داد و افزود: در حال حاضر نیز ورود مسافران را به استان داریم اما ترافیک در محورهای استان عادی و روان است.
چهار کشته و ۷۹ مصدوم در راههای گیلان
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از بیست و پنجم اسفندماه گذشته تا کنون؛ چهار نفر در راههای استان جان خود را از دست داده و ۷۹ نفر مصدوم شده‌اند.
وی افزود: تعداد مصدومان نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد کاهش را نشان می دهد.
سرهنگ صفاری با بیان اینکه هم اینک تمامی راههای استان به غیر از پونل- خلخال که بدلیل نبود ایمنی کافی بسته شده، باز و تردد در آنها برقرار است، اظهار داشت: رانندگان از شتاب در رانندگی ،سرعت غیر مطمئنه ، سبقت غیر مجاز و انجام رفتارهای پر خطر بپرهیزند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عوامل تصادفات عدم توجه به جلو است،تاکید کرد: رانندگان همچنین در حین رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.