کد خبر : 7040
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

توزیع ۱۲۲ هزار بسته معیشتی توسط سپاه قدس گیلان

توزیع ۱۲۲ هزار بسته معیشتی توسط سپاه قدس گیلان
ز ابتدای کرونا تاکنون حدود ۴۷۰ میلیارد تومان، بسته های معیتشی ، بهداشتی ، آموزشی و جهیزیه بین اقشار آسیب پذیر در گیلان توزیع شد و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲ هزار بسته معیشتی توسط سپاه قدس گیلان بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شد.
سرهنگ الیاس کوثری روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار ، در نشست با اصحاب رسانه استان گیلان اظهار داشت: طی سه ماهه اول سال جاری حدود ۷۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۷ میلیارد تومان و همچنین از اول محرم تاکنون نیز ۴۴ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.
وی افزود: همچنین طی سه ماهه اول امسال ۹۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش چهار میلیارد تومان و ۶۰ سری جهیزیه نیز بین نوعروسان در گیلان توزیع شد و در این مدت نیز، ۲۸۹ راس گوسفند قربانی و گوشت آن بین اقشار کم درآمد توزیع شد.
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان به فعالیتهای سپاه قدس گیلان از ابتدای شیوع کرونا نیز اشاره و بیان کرد: از ابتدای کرونا تا پایان سال گذشته ، به همت و مساعدت بسیجیان ، خیرین و مردم، ۷۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۱۵ میلیارد تومان بین اقشار آسیب‌پذیر گیلان توزیع شد.
سرهنگ کوثری ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال گذشته، ۲۰ هزار بسته آموزشی به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و ۷۲۰ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۷۲ میلیارد تومان بین اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد استان گیلان توزیع شد.
خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال گذشته در قرارگاه‌های بسیج ۲ هزار و ۷۵۴ راس گوسفند به ارزش هشت میلیارد تومان ذبح و گوشت آن در اختیار خانواده های آسیب پذیر گیلان قرار گرفت و یک میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم نیز به ارزش ۴۵ میلیارد تومان توزیع شد.
وی اضافه کرد: در بحران آب خوزستان نیز ، طی ۴۸ ساعت، ۲۲۹ تانکر آب از سوی سپاه قدس گیلان به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مناطق خوزستان ارسال شد و در بخش تامین جهیزیه نیز، تا پایان سال گذشته، ۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان بین نوعروسان توزیع شد.
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: با توجه به خدمات های انجام شده ، از ابتدای کرونا تاکنون حدود ۴۷۰ میلیارد تومان، بسته های معیتشی ، بهداشتی ، آموزشی و جهیزیه بین اقشار آسیب پذیر در گیلان توزیع شد و این روند همچنان ادامه دارد.
سرهنگ کوثری در ادامه گفت: از سوی دیگر ۷۵۶ روستا در گیلان از لحاظ کمبود آب شرب امکان سنجی و نظرسنجی شده و تا مدت ۳۰ ماه، به این ورستاها خدمات آبرسانی ارایه می‌شود تا مشکل آب شرب در این مناطق نیز برطرف شود.
وی در خاتمه افزود: یکی از رده‌های سپاه، بخش سازندگی است که هم اینک حدود سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در گیلان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و علاوه بر آن، بخش های بهداری و ورزشی سپاه قدس گیلان نیز فعالیتهای ارزنده‌ای دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.