کد خبر : 2399
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ جان و مال مردم

جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ جان و مال مردم
بسیج یک نعمت در کشور بوده و مردم با دیدن بسیجی‌ها در جامعه احساس آرامش می‌کنند زیرا معتقدند هدف بسیج کمک به مردم در تمامی شرایط است.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی گیلان با قدردانی از سپاه و بسیج برای همکاری در زمینه کنترل و مدیریت اغتشاشات در استان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ جان و مال مردم جانفشانی می کنند.
سردار عزیزالله ملکی بعد از ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جانفشانی نیروهای امنیتی و نظامی برای حفظ نظام اسلامی اظهار کرد: نهادهای نظامی و انتظامی در هنگام اغتشاشات در کنار مردم و نظام هستند.
وی به از خودگذشتگی نیروهای انتظامی و نظامی برای حفظ جان مردم در اغتشاشات اشاره کرد و افزود: در اغتشاشات اخیر سپاه در کنار نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و جان مردم تلاش کرد.
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به وحدت در میان سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی و سپاه در کشور و استان گیلان در کنار دیگر هستند و هیچ وقت این دو نهاد با هم احساس جدایی نکردند.
وی بسیج را یک نعمت برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج یک نعمت در کشور بوده و مردم با دیدن بسیجی‌ها در جامعه احساس آرامش می‌کنند زیرا معتقدند هدف بسیج کمک به مردم در تمامی شرایط است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.