کد خبر : 22874
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

افتتاح و بهره‌برداری از 68 پروژه آب و فاضلاب استان گیلان

افتتاح و بهره‌برداری از 68 پروژه آب و فاضلاب استان گیلان
به مناسبت ایام الله دهه فجر سال جاری، 64 پروژه آب و فاضلاب در حوزۀ روستایی و 3 پروژه در حوزۀ شهری استان گیلان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

شرکت آبفای گیلان با 67 پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب و یک پروژه دفع بهداشتی فاضلاب در شهرستان آستارا به استقبال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.
علیرضا غیاثی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و آماده بهره‌برداری این شرکت در ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: 68 پروژه آبفای گیلان در 13 شهرستان استان با  اعتباری بیش از 1 هزار و 666 میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و سایر ردیف‌ها دراین ایام افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و جمعیتی حدود 407 هزار 826 نفر از مزایای افتتاح این پروژه ها بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تشریح پروژه‌های آبرسانی،اجرای خط انتقال آب بطول 525 متر با لوله فولادی سایز 1000 میلیمتر از برج 2 تا میدان جانبازان را از مهمترین این پروژه‌ها برشمرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال، از محل اعتبارات ملی و تنش اجرا شده است که علاوه بر جمعیت شهری، چندین روستای در مسیر این خط انتقال نیز از آن بهره مند خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: توسعه و بازسازی خطوط انتقال، اجرای شبکه توزیع آب شرب، احداث اتاقک ایستگاه پمپاژ و فنس‌کشی محوطه چاه، احداث مخزن ذخیره آب شرب، حفر و تجهیز چاه از دیگر پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در این ایام می باشد.
علیرضا غیاثی ادامه داد: در دهه مبارک فجر سال 1402، در حوزه فاضلاب نیز پروژۀ پکیج تصفیه فاضلاب کوی المهدی آستارا به بهره برداری خواهد رسید.

منبع:روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.