کد خبر : 20057
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

در مسابقات سراسری تنیس روی میز:

تیم صنعت آب و برق گیلان به دو مقام نایب قهرمانی دست یافت

تیم صنعت آب و برق گیلان به دو مقام نایب قهرمانی دست یافت
تیم تنیس صنعت آب و برق گیلان در دو بخش انفرادی و دوبل به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری تنیس روی میز برادران وزارت نیرو از دهم تا شانزدهم آذرماه به میزبانی صنعت آب و برق استان سمنان در ۳ بخش تیمی، انفرادی و دوبل برگزار شد.
در اين دوره از مسابقات، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی هر کدام با ۴ تیم، تهران با ۳ تیم، سمنان و زنجان هر کدام با ۲ تیم و اصفهان، توانیر، کرمان،کردستان، قزوین،مازندران، فارس،کرمانشاه، هرمزگان، گیلان، آذربایجان غربی، گلستان، اردبیل، یزد،خراسان شمالی، همدان و مرکزی هر کدام با ۱ تیم و در مجموع ۳۲ تیم در ۳ بخش تیمی، انفرادی و دوبل به رقابت پرداختند.در پایان اين دوره از مسابقات، تیم تنیس صنعت آب و برق گیلان در دو بخش انفرادی و دوبل به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
همچنین در بخش تیمی نیز،تیم تنیس روی میز صنعت آب و برق گیلان با غلبه بر تیم‌های شرکت توانیر و صنعت آب و برق هرمزگان از مرحله گروهی مسابقات صعود کرد و جز 16 تیم برتر مسابقات انتخاب شد. در مرحله حذفی نیز در مقابل تیم تنیس صنعت آب و برق تهران( مقام سوم این دوره از مسابقات) قرار گرفت و بازی را به این تیم واگذار و از دور مسابقات حذف شد.
شایان ذکر است:امید حلیمی، ابراهیم خشنود،حمیدرضا حکمت،حسین امیدخواه، رامین رضایی‌مهر و آرمان فرهپور در تیم تنیس روی میز صنعت آب و برق گیلان حضور داشتند.
گفتنی است که در طی مسابقات،مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان و دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو از روند برگزاری مسابقات دیدن کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.