کد خبر : 2367
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

عبدالصاحب حجتی:

تعیین تکلیف ۱۱میلیارد تومان از اموال تملیکی در سال گذشته

تعیین تکلیف ۱۱میلیارد تومان از اموال تملیکی در سال گذشته
راه اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان ماه

به گزارش پویشگران گیل:
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان از اموال در اختیار این سازمان تعیین تکلیف شد.
عبدالصاحب حجتی در آئین معارفه سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق گفت: در یکسال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان اموال در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.
قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور تعیین تکلیف کالاها را در ۶ ماهه امسال ۱۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: با ورود دستگاه قضا و بر اساس حکم دادگاه هزار و ۴۰ دستگاه خودروی قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت که ۷۱ دستگاه به دلیل مغایرت اطلاعات خودرو و قیمت نامتعارف از مزایده خارج و ۹۶۹ خودرو به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان به فروش رسید که این اقدام بزرگی در چندین سال اخیر بود.
وی همچنین از راه اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان ماه خبر داد و گفت: این سامانه با هدف نظارت و حراست از بیت المال در ورود کالاها به انبار، ارزش و تعداد کالاها راه اندازی خواهد شد.
در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های ۴ ماهه سهراب شعبانی سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، احمد رضا موقری به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.