کد خبر : 18805
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

رییس سازمان بسیج مستضعفین:رسانه‌های آزاد و آگاه جهان باید برپایی دادگاه بزرگ علیه اسراییل را فریاد بزنند

رییس سازمان بسیج مستضعفین:رسانه‌های آزاد و آگاه جهان باید برپایی دادگاه بزرگ علیه اسراییل را فریاد بزنند
سردار سلیمانی:تحول خیره‌کننده رسانه‌ای در دنیا به نفع جبهه مقاومت و مردم فلسطین ایجاد شده است

به گزارش پویشگران گیل:
سردار غلامرضا سلیمانی در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت گیلان،گفت: دیده بان جهان امروز شاهد جنایت بی رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین است.
وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در منطقه و جهان افزود: طوفان الاقصی شکست مفتضحانه ای را به صهیونیستی تحمیل کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طوفان الاقصی تحولی عظیم در رسانه‌های مردم پایه رقم زد، گفت: غول ها و شیاطین رسانه ای در سمت متجاوز ایستادند و تمام ظرفیت خود را در اختیار رژیم کودک‌کش قرار دادند و اما رسانه‌های مردم پایه به هواداری و حمایت از مردم فلسطین و غزه پرداختند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه بیداری و حق طلبی منحصر به کشورهای مسلمان نیست، اضافه کرد: وجدان‌های بیدار و آگاه دنیا به میدان حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمدند و این مسیر باید استمرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه تحول خیره کننده رسانه ای در دنیا به نفع جبهه مقاومت و مردم فلسطین ایجاد شده است، افزود: فضای مجازی و رسانه ها به صورت مردم پایه و خودجوش به کمک و حمایت از مردم فلسطین گسیل شدند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد تبیین رسانه ای در دنیا به راه افتاده است، گفت: تمام دنیا به حمایت از مردم فلسطین و غزه با پا خواستند و این خروش منجر به آزادی غزه و فلسطین می شود.
سردار سلیمانی با اشاره به نقش مهم و اثربخش رسانه‌ها در تعالی انقلاب اسلامی و محور مقاومت، اضافه کرد: رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین با رسانه های مردم پایه داخلی تحقق می پذیرد، افزود: ایران قوی با برنامه رسانه ای در گام دوم انقلاب شکل می‌گیرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حریم رسالت پایه گذار حرکت رسانه ای برای تحقق ایران قوی است، گفت: در کنار تعالی رسانه ای، نباید از فضای مجازی و رشد رسانه ای غفلت کرد.
سردار سلیمانی از شکل‌گیری رویداد بزرگ رسانه ای جهانی علیه صهیونیسم خبر داد و اضافه کرد: رسانه‌های آزاد و آگاه جهان باید برپایی دادگاه بزرگ علیه اسراییل را فریاد بزنند.
وی با اشاره به اهمیت رویداد رسانه ای حریم رسالت ویژه بانوان، افزود: این رویداد باید به صورت گسترده و مستمر در راستای دادخواهی از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین و غژه، برگزار شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هر شیرزن ایرانی و مسلمان یک رسانه است، گفت: بانوان ایرانی و مسلمان خود به تنهایی یک رسانه اثرگذار و تحول ساز هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.