کد خبر : 19515
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۶

نواختن زنگ روز پژوهش در یکی از مدارس رشت

نواختن زنگ روز پژوهش در یکی از مدارس رشت
زنگ پژوهش با حضور استاندار گیلان در دبیرستان پسرانه کمیل ناحیه یک رشت نواخته شد.

به گزارش پویشگران گیل:
اسدالله عباسی در حاشیه مراسم زنگ پژوهش گفت: دوران دانش آموزی بهترین زمان برای انجام پژوهش و تحقیقات است و بسیاری از مشکلات کشور با تکیه بر پژوهش و تحقیق رفع می شود
.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تحقیق را سرلوحه امور مدیریتی خود قرار دهند،افزود: جامعه‌ای که با تکیه بر تحقیق به دنبال حل مسائل و مشکلات خود باشد موفق و کارآمدتر عمل می‌کند.
سیدعلی آقازاده رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در مراسم از دانش آموزان بعنوان محققان کوچک یاد کرد و گفت :وجود دانش آموزان پژوهشگر و محقق در پیشرفت و آینده کشور نقش بسزایی دارد.
محمدحسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان هم در این مراسم گفت: امسال ۲ هزار و ۱۰۰ کار پژوهشی در آموزش و پرورش گیلان  انجام  شده و ۲۳ دانش آموز رتبه برتر استانی و یک نفر رتبه برتر کشوری در زمینه تحقیق و پژوهش را کسب کردند. وی افزود: در بخش فرهنگیان نیز ۳۴ رتبه استانی و یک رتبه کشوری داشتیم که در این هفته تقدیر خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به انجام ۶۰۰ اثر پژوهشی از آغاز تأسیس پژوهشکده تعلیم و تربیت استان گیلان، اظهار داشت: با توجه به رشد علم نوپدید هوش مصنوعی و تأثیر آن در آینده جهان علم ضروری است مطالبه رهبری در کسب رتبه‌های برتر در این علم، کارهای پژوهشی در این زمینه رهنمون شود.

منبع:اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.