کد خبر : 8558
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

هرجا که برای مردم کار کنیم،موفق خواهیم بود

هرجا که برای مردم کار کنیم،موفق خواهیم بود
وزارت بهداشت بدون وجود خیّرین هویتی برای خود قائل نبوده و تمام تلاشمان این است که شرایطی فراهم کنیم تا بتوانید هرچه بهتر خدماتی را به جامعه ارائه دهید.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر بهروز رحیمی، در همایش بزرگداشت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی،بیان کرد: بنده عضو مجمع خیّرین سلامت شهرستان ملایر هستم و یکی از افتخارات بنده این است که بخش زیادی از عمرم را در کنار خیّرین بوده و برای مردم کار می‌کنم.
وی افزود: فارغ از جایگاه‌ها و مسئولیت ها که با یک نامه آمده و با یک نامه هم از بین می رود، اینکه انسان کاری را برای رضای دل و رضای خداوند انجام دهد، برگ برنده خواهد بود.
وی گفت: مجموعه حکمرانی کشور به وجود خیّرین می‌بالد و برای آنها شان و منزلت قائل است، به خصوص دولت سیزدهم که دیدگاهش مردمی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: فارغ از گرفتاری‌هایی که با آن مواجه هستیم، هرجایی که قدمی برای مردم برداریم و برای آنها آرامش به ارمغان آوریم، می‌توانیم بگوییم مدیر، موفق و انسان هستیم.
دکتر رحیمی گفت: گابریل گارسیا مارکز، نویسنده معروف، در یکی از نوشته هایش در مورد مصادیق موفقیت می‌گوید، چه کسی در جامعه موفق است؟ و‌ در پاسخ می‌گوید، فارغ از اینکه کجا قرار دارید، اگر حال دل انسانی را بهتر کنید، مردمی را امیدوارتر کنید و یا باغچه ای سرسبز ساخته و حتی یک نفر با نام شما احساس آرامش کند،انسان موفقی خواهی بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: اطمینان دارم که بسیاری از مردم با اقدامات خیرخواهانه تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد احساس آرامش می‌کنند و این یعنی موفق عمل کرده اید.
دکتر رحیمی در پایان عنوان کرد: وزارت بهداشت بدون وجود خیّرین هویتی برای خود قائل نبوده و تمام تلاشمان این است که شرایطی فراهم کنیم تا بتوانید هرچه بهتر خدماتی را به جامعه ارائه دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.