کد خبر : 13746
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

معصومه نیک‌کار

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان کشور در رشت آغاز شد

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان کشور در رشت آغاز شد
خوشبختانه گیلان یکی از قطب‌های برتر این رشته در کشور بشمار می‌رود که ورزشکاران این استان در تیم ملی پارولیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان حضور چشمگیر و موثری داشته و تاکنون نیز توانستند به همراه تیم ملی، مقامهای قهرمانی جهان و مدال‌های ارزشمدی را کسب کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
هجدهمین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور از روز جمعه در بخش لشت نشا شهرستان رشت آغاز شد.
در این دوره از رقابتها که جنبه انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان را دارد، حدود ۶۰ ورزشکار زبده این رشته ورزشی از استانهای مختلف حضور دارند که در ۱۰ وزن با هم به رقابت می‌پردازند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها، از استان‌های گیلان،مازندران،گلستان،قزوین،خراسان رضوی،فارس ،یزد ،اصفهان ،لرستان و تهران حضور یافته اند که در حرکات پرس سینه ، اسکات و لیفت با هم رقابت می‌کنند.
در آغاز این مسابقات و در اوزان مختلف، ورزشکاران استان‌های گیلان، مازندران، اصفهان و تهران توانستند وزنه‌های بهتری را مهار کنند تا تیمهای این تیم‌ها شانس بیشتری را برای کسب قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات پاورلیفیتنگ قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور را داشته باشند.
رئیس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان گیلان در حاشیه برگزاری این رقابتها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات علاوه بر حضور مسئولان فدراسیون، کادرفنی تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان حضور دارند که در نهایت نفرات برتر از سوی آنان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
مسعود کارگر افزود: خوشبختانه گیلان یکی از قطب‌های برتر این رشته در کشور بشمار می‌رود که ورزشکاران این استان در تیم ملی پارولیفتینگ نابینایان و کم‌بینایان حضور چشمگیر و موثری داشته و تاکنون نیز توانستند به همراه تیم ملی، مقامهای قهرمانی جهان و مدال‌های ارزشمدی را کسب کنند.
وی ادامه داد: در هجدهمین دوره این مسابقات نیز به لیل اینکه نفرات برتر به تیم ملی راه می‌یابند، همه ورزشکاران زبده این رشته حضور یافتند و از سوی دیگر تیم گبلان نیز با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده و یکی از شانس‌های کسب مقام قهرمانی نیز بشمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.