کد خبر : 18504
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت گیلان در 7 رشته ورزشی

برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت گیلان در 7 رشته ورزشی
مسابقات ورزشی کارمندان دولت استان گیلان در 7 رشته ورزشی با شعار " کارمند تندرست ، کارمند اثربخش " در رشت برگزار می شود.
به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: این دوره از رقابت‌ها با شعار ” کارمند تندرست ،کارمند اثربخش ” با همکاری اداره ورزش و جوانان گیلان و هیات ورزش‌های همگانی استان برگزار می شود و تیمهای شرکت کننده در رشته‌های ورزشی مختلف در سه مرحله مقدماتی ( شهرستان و استانی)، منطقه ای و نهایی (کشوری ) با هم به رقابت می‌پردارند تا یک نشاط و شادابی را بین کارکنان دستگاه‌های مختلف گیلان ایجاد کنیم.
غفاری ادامه داد: از آنجا که اغلب کارکنان ساعات زیادی از وقت خود را در محیط کار صرف می‌کنند، فعالیتهای جسمانی و ورزشی، بخش عمده ای از یک زندگی فعال و سالم است که می‌بایست برای آن برنامه ریزی کرد و یکی از راه‌های توسعه فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاههای اجرایی، برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی است .
منصور غفاری افزود: در این راستا نیاز به کمک و همکاری همه دستگاه‌ها در گیلان را داریم تا مسابقات مختلف ورزشی را به مناسبت‌های مختلف در این استان برگزار کنیم چون گیلان از غنای بالای فرهنگ ورزش برخوردار است.
در این دوره از رقابت‌ها، ادارات و نهادهای مختلف استان گیلان در رشته‌های تنیس روی میز ، والیبال ،شنا ،شطرنج ،فوتسال، داژبال و آمادگی جسمانی با هم به رقابت می‌پردازند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.