کد خبر : 9241
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

امام جمعه رشت: عملکرد یکساله دولت برای مردم تبیین شود

امام جمعه رشت: عملکرد یکساله دولت برای مردم تبیین شود
ما با ترقی زنان مخالف نیستیم و اسلام با آنچه خلاف عفت است،مخالفت دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه دولت طی یک سال گذشته خدمات فراوانی داشته است ،گفت: از فرمانداران و دیگر مسئولان خواسته میشود تا عملکرد و خدمات دولت طی یک سال گذشته را برای مردم تبیین کنند.
آیت الله فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: دولتمردان به دلیل حجب و حیایی که دارند، خدماتی که انجام می دهند را بیان نمی کنند.
وی همچنین با بیان اینکه عدم ثبات در مدیریت ها در تمامی بخش ها آثار منفی دارد، گفت: مدیریت ها را در استان ثبات دهید. بازی با مردم نشود، زیرا مردم نگاه می کنند مسئولان در همه بخش ها چه می کنند.
با ترقی زنان مخالف نیستیم
آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به بیست و یکم تیرماه روز حجاب و عفاف اظهار داشت:ما با ترقی زنان مخالف نیستیم و اسلام با آنچه خلاف عفت است،مخالفت دارد.
وی با اشاره به اخبار رسانه های خارج از کشور با محوریت تخریب و ناامیدسازی جامعه اظهار داشت: دشمنان بدانند، هر روز به اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.
خطیب نماز جمعه رشت اظهار داشت: نظام اسلامی همچون خاری در چشمان و استخوانی در گلوی دشمنان گیر کرده است، اما آنها بدانند که زنان و مردان و نظام اسلامی مان در وقت مناسب تصمیم های لازم را گرفته و براساس اقتضائات تصمیماتی که نیاز باشد را می گیرد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمنان را می خواند و آنان را خنثی می کند، گفت: رسانه های معاند شیطان هستند و شما از راه خود دست بر ندارید و ما هم از راهی که انتخاب کردیم و به بهشت ختم می‌شود بر نمی گردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.