کد خبر : 22526
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان خمام:

بایستی شرایط و بستر حضور مردم جهت انتخاب اصلح فراهم شود

بایستی شرایط و بستر حضور مردم جهت انتخاب اصلح فراهم شود
حسن آدمیت:برگزاری انتخابات سالم،پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

پنجمین جلسه هیات اجرایی انتخابات به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در محل سالن اجتماعات فرمانداری خمام برگزار شد.
در این جلسه مطالبی در خصوص فرآیند انتخابات الکترونیکی در شهرستان خمام و بررسی و رفع مشکلات در این زمینه، روند و وضعیت ثبت‌نام اعضای ناظر شعب و آخرین آمار ثبت‌نام‌شدگان و آمار شعب اخذ رای و همچنین مراحل و فرآیندهای اجرایی بعدی انتخابات بیان شد و در ادامه در خصوص شیوه‌نامه وظیفه هیات اجرایی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
آدمیت سرپرست فرمانداری با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری انتخابات اهمیت مضاعفی دارد و باید نگاه ویژه به این موضوع داشت تا مشارکت حداکثری در دستور کار قرار گیرد.
مهندس آدمیت در ادامه با اشاره به تمام الکترونیکی شدن انتخابات در 58 شعبه اخذ رای شهرستان خمام، ادامه داد: تمام تلاش ها بر این است تا انتخابات باشکوه و در امنیت کامل برگزار شود.
وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی است و مردم برای تحقق آرمان‌های انقلاب نقش‌آفرینی می‌کنند،افزود:برگزاری انتخابات سالم،پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.
رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان خمام با بیان اینکه اهمیت حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات در تقویت جایگاه کشور در تمامی عرصه‌ها نقش مهم و سازنده‌ای دارد، گفت: همه ما نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات وظیفه داشته و بایستی شرایط و بستر حضور مردم جهت انتخاب اصلح را فراهم آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.