کد خبر : 9399
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

جوان هندی در آستانه اشرفیه به دین اسلام پیوست

جوان هندی در آستانه اشرفیه به دین اسلام پیوست
جوان هندوستانی در یکی از صفحه‌های اجتماعی با ورزشکارانی از ایران و استان گیلان آشنا و در این ارتباطات با دین مقدس اسلام آشنا می‌شود، ضمن آنکه خود وی نیز مطالعات مختلفی را در مورد دین اسلام انجام می‌دهد.

به گزارش پویشگران گیل:
امام جمعه آستانه اشرفیه از مسلمان شدن یک جوان 34 ساله اهل کشور هندوستان و پیوستنش به دین مقدس اسلام خبر داد.
حجت اسلام والمسلمین احمد طیبی با اشاره به اینکه این جوان هندوستانی به نام “جاسپر سینغ” در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور در دفتر امام جمعه آستانه اشرفیه به دین مقدس اسلام پیوسته، افزود: این جوان با قرائت شهادتین مسلمان شد.
وی در ادامه با اشاره به شوق این جوان برای پیوستن به دین مقدس اسلام گفت: این جوان هندوستانی، زیبایی‌ها و دستورات اخلاقی و معنوی دین اسلام را دلیل اصلی خود برای مسلمان شدن اعلام کرده است.
به گفته امام جمعه آستانه اشرفیه ،جوان هندوستانی در یکی از صفحه‌های اجتماعی با ورزشکارانی از ایران و استان گیلان آشنا و در این ارتباطات با دین مقدس اسلام آشنا می‌شود، ضمن آنکه خود وی نیز مطالعات مختلفی را در مورد دین اسلام انجام می‌دهد.
طیبی با بیان اینکه این جوان هندوستانی در سفری که به دعوت جمعی از دوستان به استان گیلان داشته از نزدیک با مردم مسلمان ایران اسلامی، دین مقدس اسلام و مذهب شیعه آشنا شده اظهار داشت: در این سفر وی تصمیم می‌گیرد که مسلمان شود و با قرائت شهادتین به دین اسلام می پیوندد.
-وی افزود: از سوی دفتر امام جمعه آستانه اشرفیه یک جلد قرآن کریم به جوان تازه مسلمان شده هندوستانی هدیه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.