کد خبر : 152
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان: ثبت درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای کارگاه‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان: ثبت درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه ای کارگاه‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد

به گزارش پویشگران گیل: کارفرمایان بدهکار به سازمان تامین اجتماعی در صورت داشتن شرایط قانونی در بخشنامه مشوق‌های حمایتی از عرصه‌های تولید و اشتغال میتوانند تا پایان مردادماه از طریق سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان

به گزارش پویشگران گیل:
کارفرمایان بدهکار به سازمان تامین اجتماعی در صورت داشتن شرایط قانونی در بخشنامه مشوق‌های حمایتی از عرصه‌های تولید و اشتغال میتوانند تا پایان مردادماه از طریق سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با اشاره به اینکه همسو با شعار سال و به منظور حمایت از عرصه های تولیدی ، بخشنامه مشوق های حمایتی در این راستا از سوی سازمان صادر گردیده است،افزود : کارفرمایان مدیون بابت بدهی های بیمه ای میتوانند به منظور استفاده از بخشودگی جرائم از ابتدای خرداد به مدت سه ماه ( لغایت مرداد ) با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir در مسیر منوی کارفرمایان ، بخش خدمات کارفرمایان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند .
وی خاطر نشان ساخت کارفرمایان میتوانند بر اساس جدول ابلاغی در بخشنامه مذکور با انتخاب دوره زمانی ۱۲ تا ۳۶ ماه برای بازپرداخت اقساطی بدهی ها به صورت معکوس بین ۱۰۰ تا ۵۰ درصد از بخشودگی جرائم بیمه ای برخوردار گردند .
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین اذعان داشت:به استناد مصوبه هیات وزیران کارگاههای کوچک ( دارای کنتر از ۵۰ بیمه شده ) و متوسط (بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بیمه شده) مشمول این بخشنامه بوده و کارفرمایان در صورت احراز شرایط مقرر و حفظ اشتغال میتوانند از این امتیاز بهره ببرند .
شایان ذکر است بیش از ۴۰ هزار واحد کارگاهی در سطح گیلان دارای بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان بدهی بیمه ای به تامین اجتماعی استان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.