کد خبر : 28270
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۴۵

فرمانده سپاه ناحیه فومن:

سودمندترین گروه قشر کارگری است

سودمندترین گروه قشر کارگری است
سرهنگ جعفری:کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ محسن جعفری به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران یک شرکت صنایع چوب ضمن گرامیداشت این ایام گفت: کارگران در راستای عمل به شعار سال پیشتاز هستند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه کارگران مهم ترین ارکان توسعه یک جامعه به شمار می‌روند، افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر کارگری است.

سرهنگ جعفری با اشاره به ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن افزود:جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است لذا می طلبد این از خودگذشتگی‌ها برای نسل جدید بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا روز جهانی کارگر دارند اما تفاوتی بین نگاه اسلام و مادی گرانه وجود دارد چرا که آنها کارگر را به عنوان یک ابزار می‌بینند،گفت:در نگاه اسلام به ارزش‌ها و کرامت انسانی و عمل کارگر نگاه کرده و تاکید دارد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران باری دیگر بر جهش تولید با مشارکت مردم نه افزایش تولید تاکید کردند،ادامه داد:نقش کارگر در مجموعه رشد کشور غیر قابل انکار ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، امنیت شغلی،بیمه و ایمنی حین کار باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد، تصریح نمود: سودمندترین گروه قشر کارگری است چرا که کارگران ستون هر کشوری به شمار می رود بر همین اساس دشمن می‌خواهد بین این قشر و مسوولان اختلاف به وجود بیاورد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن بر ضرورت برنامه‌ریزی،سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است لذا مسوولانمان باید برایرفع موانع تولید تلاش بیشتری انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.