کد خبر : 28214
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با خانواده شهید تقی‌پور:

انقلاب ما برای حفظ ارزش و فضایل اخلاقی بود

انقلاب ما برای حفظ ارزش و فضایل اخلاقی بود
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همزمان با سالروز ترور شهید نادر تقی‌پور با خانواده این شهید والا مقام دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

تیمور پورحیدری همزمان با سالروز ترور معلم شهید تقی‌پور و گرامیداشت مقام معلم با خانواده فداکار این شهید عزیز که فرزند ایشان در اداره کل صمت مشغول به فعالیت است دیدار نمود و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا؛ پاسداری از ارزش‌های انقلاب است و انقلاب ما در جهت حفظ ارزش‌ها و فضایل اخلاقی بود.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز شایسته تحسین و افتخار آفرین است.

دکتر پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور اظهار داشت: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سوء قصد قرار گرفت و با اصابت ۹ گلوله به فیض شهادت نائل گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.