کد خبر : 8337
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

کشتی گیران گیلانی ۲ مدال مسابقات قهرمانی جوانان کشور را کسب کردند

کشتی گیران گیلانی ۲ مدال مسابقات قهرمانی جوانان کشور را کسب کردند
با توجه به درخشش امیررضا معصومی و ابوالفضل رستم پور کشتی‌گیران شایسته استان گیلان، این ۲ کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی جوانان ایران در رشته آزاد دعوت شدند.

به گزارش پویشگران گیل:
رییس هیات کشتی گیلان گفت: کشتی‌گیران این استان با درخشش در مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، موفق به کسب ۲ مقام و مدال شدند.
امیر رضی‌زاده افزود: در جریان این رقابتها که در تربیت‌حیدریه استان خراسان رضوی برگزار شد، کشتی گیران گیلانی یک مقام قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی را تصاحب کردند.
وی افزود: در پایان این رقابتها، که در رشته آزاد برگزار شد، امیررضا معصومی کشتی‌گیر شایسته استان گیلان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با برتری برابر تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات شد.
وی ادامه داد: همچنین ابوالفضل رستم‌پور دیگر کشتی‌گیر شایسته این استان نیز که به دیدار نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم راه یافته بود، در نهایت عنوان نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره این دوره از رقابتها را در این وزن بر گردن آویخت تا مدال‌های طلا و نقره وزن ۱۲۵ کیلوگرم به گیلان تعلق گیرد.
رضی‌زاده اضافه کرد: با توجه به درخشش امیررضا معصومی و ابوالفضل رستم پور کشتی‌گیران شایسته استان گیلان، این ۲ کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی جوانان ایران در رشته آزاد دعوت شدند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان بیان کرد: در رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، ۳۸۸ کشتی گیر در ۱۰ وزن در شهر تربت‌حیدریه خراسان رضوی با هم به رقابت پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.