کد خبر : 27726
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

کشف ۵۶ خودرو سرقتی در گیلان

کشف ۵۶ خودرو سرقتی در گیلان
کشف بیش از سه میلیارد ریال مکمل قاچاق در شرق گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار عزیزالله ملکی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و تجزیه و تحلیل جرائم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن نمود.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان، از کشف ۵۱ دستگاه خودرو پراید،یک دستگاه پژو پارس،یک دستگاه نیسان،یک دستگاه پیکان وانت، یک پژو ۲۰۷ و یک پژو ۲۰۶ سرقتی خبر داد و با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی سرقت خودرو در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیان‌ کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی املش هم از کشف بیش از سه میلیارد ریال قرص، پودر و آمپول قاچاق در بازرسی از یک منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین امیدخواه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش داروهای بدن‌سازی قاچاق توسط فردی در داخل منزلش در شهر املش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات صورت گرفته در این خصوص صحت موضوع محرز و ماموران آگاهی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش از کشف ۱۶ هزار و ۷۴۳ عدد قرص بدن‌سازی، ۳۷ کیلو و ۲۶۰ گرم پودر کراتین و ۷۳ عدد آمپول انرژی‌زا قاچاق در بازرسی از منزل این فرد خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.