کد خبر : 25792
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

در پنجمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند آستانه اشرفیه تاکید شد:

اجرای طرح ملی مسیر سبز _ایران پاک

اجرای طرح ملی مسیر سبز _ایران پاک
لزوم توجه جدی به مدیریت پسماند اماکن گردشگری و میهمانپذیرها.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: درآخرین جلسه مدیریت پسماند سال بر اجرای طرح مسیرسبز- ایران پاک در این شهرستان تاکید شد.
رامین حسین‌زاده با اعلام این مطلب افزود:پنجمین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با حضور فرماندار و‌ معاونت برنامه ریزی  و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه و سایر اعضا برگزار شد.
وی افزود:با توجه به وضعیت نامناسب مدیریت پسماند در حرایم از جمله حاشیه مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها،بر لزوم اقدام فوری و پاکسازی کلیه مسیرها و حرایم  تاکید و مقرر شد شهرداری‌ها،بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با همکاری اداره راهداری و همچنین بسیج کلیه نیروها و امکانات و همراهی گروه‌های مردمی برای اجرای طرح مسیر سبز- ایران پاک و پاکسازی عمومی زباله با فوریت از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ اسفند اقدام نمایند.
حسین زاده تصریح کرد:از دیگر مسایل مهم مطروحه در جلسه مذکور، لزوم استمرار در اجرای طرح مپ روستایی و تفکیک زباله از مبدا توسط بخشداران و دهیاران با استفاده از ظرفیت‌های خوب موجود در شهرستان،لزوم توجه جدی به مدیریت پسماند اماکن گردشگری و میهمانپذیرها و همچنین موضوع مدیریت پسماند عفونی مطب‌ها و مراکز درمانی بخش خصوصی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.