کد خبر : 12230
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

رضائیان: اتمام ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان گیلان در آینده نزدیک

رضائیان: اتمام ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان گیلان در آینده نزدیک
در نظر داریم مرکز مطالعات و پژوهش‌های اتاق بازرگانی گیلان را نیز راه‌اندازی کنیم که فضای فیزیکی آن مشخص شده و به زودی استارت کار زده خواهد شد که این مرکز می‌تواند به تصمیم‌گیری‌های ملی و استانی کمک کند.

به گزارش پویشگران گیل:
قاسم رضائیان در حاشیه دیدار با حسین سلاح ورزی رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران یادآورشد: هیات رئیسه جدید اتاق گیلان برنامه‌هایی برای چهار سال آینده در نظر دارند تا بتوان با اجرای این برنامه‌ها استان گیلان را از نظر اقتصادی، صنعتی و تجاری توسعه داد.
وی از تدوین ۲۰ راهبرد برای برنامه چهار ساله اتاق بازرگانی گیلان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها به صورت یک سند راه خواهد بود که باید طی این چهار سال از ما مطالبه شود.
به گفته این مسئول اتمام ساختمان جدید اتاق بازرگانی گیلان که سالها از آغاز آن می گذرد یکی از مهمترین برنامه‌های اتاق گیلان در چهار سال آینده است که با پیگیری های جدی اتاق گیلان از سوی هییت رئیسه اتاق ایران فاز اول منابع مالی تامین شد که به زودی شاهد ادامه فاز اجرایی ساختمان خواهیم بود و طبق جدول زمان بندی در ماه های آینده به اتمام خواهد رسید.
رضائیان ابراز امیدواری کرد و گفت:با حضور سلاح ورزی رئیس جدید و اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران امسال بتوان اعتبارات ما بقی را جذب کرد و ساختمان جدید اتاق بازرگانی را تکمیل کرد.
وی با اشاره به گسترده شدن فعالیت تشکل‌های اتاق بازرگانی، ادامه داد:تلاش ما این است ساختمان جدید باید فضای فیزیکی مورد نیاز برای تشکل‌ها را تامین کند.
رضائیان اظهار کرد: در نظر داریم مرکز مطالعات و پژوهش‌های اتاق بازرگانی گیلان را نیز راه‌اندازی کنیم که فضای فیزیکی آن مشخص شده و به زودی استارت کار زده خواهد شد که این مرکز می‌تواند به تصمیم‌گیری‌های ملی و استانی کمک کند.
وی عنوان کرد: برنامه‌های پیشین اتاق مانند تشکیل جلسات و شرکت در کارگروه‌ها نیز همچنان ادامه دارد.
این مسئول با بیان اینکه کمیسیون‌های اتاق بیش از گذشته فعالیت خواهند داشت، از اضافه شدن چند کمیسیون جدید به کمیسیون‌های پیشین شامل کشاورزی، صنایع و صادرات غیرنفتی ،گردشگری و صنایع دستی خبر داد.
رضائیان در خصوص برنامه‌های تجاری استان برای چهار سال آینده نیز خاطرنشان کرد: بنا داریم تبادل هیات‌های تجاری با کشورهای مختلف را افزایش دهیم، زیرا شرایط بین‌المللی کشور در حال بهبود است و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.
وی همچنین از تغییر ساختار مرکز داوری اتاق بازرگانی استان خبر داد تا بتوان اکثر دعاوی بخش اقتصادی را در آن حل و فصل کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.