کد خبر : 3568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

لزوم برخورد با سازندگان غیرقانونی ویلاهای میلیاردی در گیلان

لزوم برخورد با سازندگان غیرقانونی ویلاهای میلیاردی در گیلان
در سفر روحانی رئیس‌جمهور سابقه به این استان از او خواستم که از از اروپا دست بردارند و به جوانان داخلی اعتماد کنند چراکه آنان نیز قابل اعتماد نبوده و دستاویز آمریکا هستند.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه از زد و بندهای مسئولان جلوگیری شود، اظهار کرد: بستر برای تولید و سرمایه گذاری در گیلان فراهم است.
آیت‌الله رسول فلاحتی در نشست صمیمی با پیشکسوتان دریادل نیروی دریایی سپاه گیلان، ضمن قدردانی از تلاش‌های متولیان این حوزه، به وضعیت استان اشاره و اظهار داشت: در طول ۴۳ سال اخیر بی‌مهری‌های فراوانی به این استان شده که ناشی از زد و بندهای سیاسی مسئولان ارشد بوده است.
وی با بیان اینکه استان گیلان به‌دلیل زد و بندها و رویکردهای برخی مسئولان استانی، آسیب‌های فراوانی دیده است، گفت: البته نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به استان ارائه داده که وصف شدنی نیست.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان به وضعیت این استان در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: همه مردم شاهد هستند که چه خدماتی پس از آغاز انقلاب به مردم ارائه شده و قابل انکار نیست.
وی جهاد تبیین را لازمه بازگویی اقدامات نظام دانست و تصریح کرد: متأسفانه در حوادث اخیر از کسانی که انتظار موضع‌گیری نداشتیم موضع بر علیه گرفتند و این بیانگر آن است که در حوزه‌های مختلف خوب تبیین نکرده‌ایم.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ لایه‌های زیرین را به رو آورده و برخی از رویش‌ها ریزش کرد، ادامه داد: استان گیلان علی‌رغم اینکه مردمانش حامی نظام و در نزدیکی پایتخت بوده اما زد و بندهای سیاسی مانع پیشرفت و دیده نشدن این استان شد.
وی ادامه داد: استان گیلان از نظر ظرفیت رسانه‌ای و فضای مجازی بسیار بالاست و فرهیختگان می‌توانند از این بستر در جهت پیشرفت و توسعه گیلان استفاده کنند.
آیت الله فلاحتی آسیب در حوزه محیط‌زیست را بزرگ‌ترین معضل استان خواند و تاکید کرد: باید ساحت گفتمانی به گفتمان عمومی تبدیل و صدا و سیما، اصحاب رسانه و دانشگاهیان پیگیر این مطالبه مردمی باشند.
وی عدم انسجام میان مسئولان و رسانه‌ها را مانع رسیدن به اهداف و مقصد دانست و عنوان کرد: در سفر روحانی رئیس‌جمهور سابقه به این استان از او خواستم که از از اروپا دست بردارند و به جوانان داخلی اعتماد کنند چراکه آنان نیز قابل اعتماد نبوده و دستاویز آمریکا هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه ۴۳ سال پسماند را در یک محلی به ارتفاع ۱۰۰ متر و میزان ۳۰ هکتار در این خطبه انباشته کرده که اکنون به تالاب ریخته و به یک معضل جدی تبدیل شده است، اذعان کرد: به گفته کارشناسان پسماند باعث نابودی ماهیان دریایی شده چراکه آلوده به شیرابه سراوان است.
وی با تاکید بر اینکه باید با عاملان این وضعیت برخورد شود، خاطرنشان کرد: امروز در حوزه جنگی و ساخت موشک‌ها حرف اول را در دنیا می‌زنیم و کوچک‌ترین تحرک و توطئه دشمنان را در نطفه خاموش کرده و بزرگ‌ترین مراکز را مورد هدف قرار می‌دهیم.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در صورتی‌که همه با هم باشیم، می‌توانیم کارها را به خوبی پیش ببریم، یادآور شد: باید آسیب‌ها آهسته آهسته جدا و از زد و بندهای مسئولان جلوگیری و میان مسئولان وحدت‌رویه ایجاد شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه بستر برای تولید و سرمایه‌گذاری در گیلان فراهم است، تاکید کرد: از رئیس‌کل دادگستری خواسته که با مردم طرف نشوند اما با کسانی که ویلاهای میلیاردی غیرقانونی در گیلان ساخته، برخورد و خانه‌های آنان را خراب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.