کد خبر : 10755
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

فرماندار رشت در بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر، گفت: پایش مداوم کیفیت پخت نان در سطح شهرستان

فرماندار رشت در بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر، گفت: پایش مداوم کیفیت پخت نان در سطح شهرستان
پاسخگویی به انتظارات مردم، با حضور میدانی مدیران و عوامل دست‌اندرکار و استمرار نظارت‌ها بر واحدهای صنفی میسر خواهد بود.

به گزارش پویشگران گیل:
فرماندار رشت با اشاره به این مطلب که انواع نان پای ثابت همیشگی سفره ایرانی بوده و به صورت روزانه مصرف می‌شود، اظهار داشت: با افزایش نظارت ها و استمرار رویکرد تشویقی و تنبیهی، کیفیت پخت نان مورد پایش مداوم قرار خواهد داشت.
امام پناهی در جریان بازدید سرزده از چندین واحد خبازی سطح شهر رشت که با حضور برخی مدیران ادارات کل و شهرستانی در قالب گشت مشترک صورت پذیرفت، از نزدیک شاخص‌های عملکردی نانوایان در ارائه نان مطلوب به مردم را بررسی و ضمن صدور دستورات مقتضی در تشویق و تنبیه واحدهای خبازی منتخب و متخلف، اظهار داشت: در فرآیند پخت و ارائه نان، مشتری مداری و کسب رضایت مشتری باید مدنظر واحدهای نانوایی قرار گیرد.
فرماندار رشت با اشاره به حضور تاریخی، همیشگی و روزانه نان به عنوان قوت غالب در سفره ایرانیان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پخت صحیح و ارائه نان با کیفیت نقش مهمی در کاهش ضایعات و حفظ سلامت مردم دارد، رعایت الزامات بهداشتی و ارتقاء کیفیت نان تولیدی مورد پایش و مراقبت دستگاه‌های متولی خواهد بود.
وی با بیان اینکه مرحله تهیه خمیر و پخت نان تاثیر مهمی در کیفیت نان تولیدی دارد، بر نقش مهم نیروی انسانی متخصص و دارای وجدان کاری در بالا بردن کیفیت نان تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در مرکز استان ضمن این بازدید در گفت و گوی از نزدیک با مراجعه کنندگان به واحدهای خبازی، پخت به موقع، رعایت ساعات کاری، بهبود کیفیت و رعایت وزن تعیین شده چانه ها برای انواع نان را از خواسته‌های مردم برشمرد و اظهار داشت: پاسخگویی به انتظارات مردم، با حضور میدانی مدیران و عوامل دست‌اندرکار و استمرار نظارت‌ها بر واحدهای صنفی میسر خواهد بود.
وی تاکید کرد هرگونه غفلت از نظارت‌ها بر الزامات بهداشتی و کیفی انواع نان تولیدی، موجب تحمیل ضررهای مالی بر اقتصاد کشور و بروز آسیب در سلامتی مردم خواهد شد.
امام پناهی با تاکید بر اینکه تعهد و تلاش واحدهای منتخب خبازی در کسب رضایت مردم و ارتقاء کیفیت نان باید مد نظر و مورد تقدیر قرار گرفته و نظارت بر عملکرد نانوایان ادامه‌دار باشد، ادامه داد: از مجموع واحدهای خبازی بازدید شده در طی سه ماهه اخیر، نسبت به صدور اخطار مرحله دوم و کسر ۳۰ درصدی سهمیه آرد برای ۲۴ واحد نانوایی متخلف در سطح شهرستان اقدام و ۶۳ واحد خبازی منتخب که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دقت در وزن چانه و کیفیت نان موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورده بودند با افزایش ۱۰درصدی فوق العاده ویژه آرد به مدت یکماه مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.