کد خبر : 10241
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۷

استاندار گیلان:خبرنگاران با رویکرد و الگوی حسینی، جهادگران عرصه فرهنگ هستند

استاندار گیلان:خبرنگاران با رویکرد و الگوی حسینی، جهادگران عرصه فرهنگ هستند
ایامی برای رشد، تکامل و ارتقاء بشریت در دوران تاخت و تاز جنگ ترکیبی دشمنان و وقاحت بی شرمانه آنان علیه اسلام و قرآن است و مکتب حسینی، مکتبی سراسر آگاهی بخش و فرهنگ‌ساز است و بهره‌مندی از همه ظرفیت های آن، زمینه ساز تعالی انسان ها خواهد بود.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه انتظار است تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از اصحاب رسانه انجام دهند، گفت: با توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ارزشمند جهاد تبیین؛ خبرنگاران با رویکرد و الگوی حسینی، جهادگران عرصه فرهنگ هستند.
به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ متن پیام دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جان نباشد جز خبر در آزمون هرکه را افزون خبر جانش فزون
با گرامیداشت واقعه ماندگار کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که به نام روز ارزشمند خبرنگار مزین گردیده را گرامی داشته و به ارواح پاک تمامی شهیدان عرصه خبر و فعالان صبور و پر تلاش اصحاب رسانه تحیت و درود می فرستم.
عاشورا؛ ایامی برای رشد، تکامل و ارتقاء بشریت در دوران تاخت و تاز جنگ ترکیبی دشمنان و وقاحت بی شرمانه آنان علیه اسلام و قرآن است و مکتب حسینی، مکتبی سراسر آگاهی بخش و فرهنگ‌ساز است و بهره‌مندی از همه ظرفیت های آن، زمینه ساز تعالی انسان ها خواهد بود. با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ است که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه “جهاد تبیین” نیز نقش آفرینی روشنگرانه‌ای می‌کنند تا با اندیشه های ناب خود در مسیر توسعه ایران اسلامی و گیلان عزیز، روایتی خیرخواهانه از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.
ضمن قدردانی از همه خبرنگاران و اهالی رسانه ؛ توفیقات روز افزونتان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری ” سال مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است، را مسئلت می نمایم. انتظار دارم تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.
اسدالله عباسی – استاندار گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.