کد خبر : 14937
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

اعلام محدوديت‌ و ممنوعيت‌هاي ترافيكي در محورهاي قدیم“رشت –قزوین”و” آستارا–اردبیل

اعلام محدوديت‌ و ممنوعيت‌هاي ترافيكي در محورهاي قدیم“رشت –قزوین”و” آستارا–اردبیل
تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ روز جمعه ۳۰ شهریور ماه و از ساعت ۰۸۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای شنبه و یکشنبه يكم و دوم مهر ماه در محور قدیم “رشت – قزوين” و بالعكس ممنوع است.

به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ جاور صفاری با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی افزود: با توجه به تقارن ايام شهادت امام حسن عسگری (ع)، آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و تعطیلات پایان تابستان به منظور افزايش ايمني و تسهيل عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت‌ و ممنوعيت‌هاي ترافيكي در محورهاي قدیم “رشت – قزوین” و ” آستارا – اردبیل” و بالعکس اعمال می‌شود.
وي در ادامه گفت: تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ روز جمعه ۳۰ شهریور ماه و از ساعت ۰۸۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای شنبه و یکشنبه يكم و دوم مهر ماه در محور قدیم “رشت – قزوين” و بالعكس ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان گيلان افزود: همچنين در محور ” آستارا – اردبيل” و بالعكس تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني ازساعت ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ روز جمعه ۳۰ شهریور ماه و از ساعت ۰۸۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای شنبه و یکشنبه يكم و دوم مهر ماه ممنوع است.
این مقام انتظامی تصريح كرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل در عبور مرور به ویژه در محور “رشت – لوشان” محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.