کد خبر : 13187
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

معصومه نیک‌کار

افتخار آفرینی بانوی گیلانی با تیم ملی نیلوفر صفریان بهترین مربی تکواندوی جهان شد

افتخار آفرینی بانوی گیلانی با تیم ملی نیلوفر صفریان بهترین مربی تکواندوی جهان شد
ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با حضور 622 تکواندوکار دختر و پسر دوشنبه گذشته به میزبانی بوسنی و هرزگوین در سارایوو آغاز شد

به گزارش پویشگران گیل:
نیلوفر صفریان مربیگری تیم دختران نونهال تکواندوی ایران را برعهده داشت که موفق شد در ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که با حضور 622 تکواندوکار دختر و پسر در بوسنی و هرزگوین برگزار شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند
نیلوفر صفریان سرمربی تیم دختران ایران به عنوان بهترین مربی تکواندوی نونهالان جهان انتخاب شد.
ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با حضور 622 تکواندوکار دختر و پسر دوشنبه گذشته به میزبانی بوسنی و هرزگوین در سارایوو آغاز شده بود، پنجشنبه نهم شهریورماه با قهرمانی تیم کشورمان در بخش دختران به پایان رسید. پسران ایران هم به مقام ‌پنجم مسابقات رسیدند.
دختران ورزشکار ایران با کسب سه مدال طلا که توسط روژان صوفی، حنا زرین‌کمر و سیده‌کیمیا محمدی به دست آمد در کنار سه نقره آیلا جلیلی، کوثر اوجاقلو و هلیا ابراهیمیان به مقام قهرمانی دست پیدا کردند . در این مسابقات کره‌جنوبی نایب قهرمان، قزاقستان، کرواسی و ایتالیا هم عناوین سوم تا پنجم را کسب کردند.
در پایان، کمیته برگزاری بهترین‌های این دوره از مسابقات را معرفی کرد که بر اساس آن نیلوفر صفریان سرمربی گیلانی تیم دختران ایران عنوان بهترین مربی دنیا را در بخش دختران کسب کرد.
گفتنی است نیلوفر صفریان اهل شفت، پیش از این هم موفق شده بود به عنوان مربی با تیم ملی نوجوانان قهرمانی رقابت‌های جهانی 2016کانادا، نایب قهرمانی پیکارهای جهانی 2014تایوان و سهمیه المپیک، قهرمانی رقابت‌های آسیایی 2017 قزاقستان و نایب قهرمانی مسابقات تکواندوی آسیایی 2015 تایوان را کسب کند.

کلانشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.