کد خبر : 22130
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

استاندار گیلان در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر:

اجرای فرضیه درست جهاد تبیین بسیاری از توطئه‌های دشمن را برطرف می‌کند

اجرای فرضیه درست جهاد تبیین بسیاری از توطئه‌های دشمن را برطرف می‌کند
اسدالله عباسی:جهاد تبیین و امیدآفرینی خنثی‌کننده جنگ ترکیبی دشمنان است از این رو رویکرد رسانه‌ها به مهم بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدلله عباسی در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره و با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در جهاد تبیین بسیار مهم است، گفت: رسانه در عصر کنونی نقش حکمرانی داشته و در حوزه‌های مختلف بسیار می‌توانند تاثیرگذار باشد و به حل مشکلات کشور کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه، جهاد تبیین یعنی دستاوردهای نظام را به درستی و برای نسل جدید بازگو کنیم، بیان کرد: هدف دشمن در جنگ ترکیبی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است که ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش احساس می‌شود.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به بهره مندی از ظرفیت اصحاب رسانه از سوی دستگاه‌های اجرایی در گیلان بیان کرد: عده‌ای در کشور همواره در تلاشند تا ناامیدی را در جامعه رواج داده و اقدامات دولت سیزدهم و جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهند لذا تمامی دستگاه‌های دولتی باید از ظرفیت اصحاب رسانه به خوبی بهره‌مند شوند.

استاندار گیلان جنایات تروریستی کرمان توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا را اوج استیصال استکبار جهانی دانست و بیان کرد: در این روزها شاهد یکی از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در کرمان بودیم ولی عده‌ای سعی کردند نقش شهید و جلاد را عوض کنند که جای بسیار تاسف دارد.

عباسی با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان دل ملت‌های آزادی‌خواه جهان را آزرده‌ خاطر کرد، افزود: گوشواره ریحانه آن دختر شهیده در حادثه تروریستی کرمان، جهان را متاثر کرد ولی رسانه‌های جهان طوری دیگر حادثه را روایت کردند در حالی که شهدا و عاشقان اسلام همچون شهید مطهری فریاد زدند که رژیم صهیونیستی در حال تربیت افرادی در مسائل اسلامی است تا از این طریق مسلمین را گمراه کنند.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف تاریخ تصریح کرد: فرمایشات رهبری در خصوص مردم گیلان، نشان دهنده ولایت‌مداری این استان است ولی جریاناتی سعی دارند گیلان را استانی هنجارشکن معرفی کنند که قطعا راه به جایی نمیبرند و در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ویژگی‌های برجسته گیلان باید برای نسل جدید و جهانیان بازگو شود، افزود: در حوزه  عفاف و حجاب نباید اجازه هنجارشکنی در گیلان را بدهیم و از همه ظرفیت‌ها برای مقاله با بی‌حجابی و دیگر منکرات در استان استفاده خواهیم کرد زیرا گیلان زادگاه شهیدانی میرزا کوچک خان جنگلی هیچوقت تسلیم ناهنجاری، ظلم و ستم نشده است.

نماینده عالی دولت در گیلان؛ مردم، مسؤولان و آحاد مختلف جامعه را میراث‌دار شهدا دانست و بیان کرد: دشمن از هر طرف در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است ولی همواره با شکست مواجه شدند زیرا نگاه ملت ایران به مقام معظم رهبری است و دشمن در این راه از جنگ نرم بسیار استفاده می‌کند چون از جنگ سخت ناامید شده است.

عباسی همچنین با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف همچون انتخابات، نشان دهنده بصیرت ملت ایران در عرصه‌های مختلف است، گفت: امروز دشمن همه امکانات خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.