کد خبر : 5985
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

تعیین نرخ تعرفه جدید باشگاه‌ها در حوزه اختیارات اداره کل ورزش نیست

تعیین نرخ تعرفه جدید باشگاه‌ها در حوزه اختیارات اداره کل ورزش نیست
تعیین نرخ تعرفه جدید باشگاه‌ها در حوزه اختیارات این اداره کل نیست و هنوز از سوی هیات دولت ابلاغ نشده اما تا آن زمان هیچ باشگاهی حق افزایش نرخ شهریه ندارد و با باشگاه‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
نرخ تعرفه جدید باشگاه‌های ورزشی کشور باید از سوی هیات دولت به وزارت ورزش و ادارات کل استان‌ها ابلاغ شود که تاکنون انجام نشده است اما تا ابلاغ آن هیچ باشگاهی در گیلان حق افزایش شهریه را ندارد و با آنها برخورد قانونی می‌شود.
محمدعلی رستمی مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام نشدن تعرفه سال 1402 از طرف این اداره کل گفت: در جلسه 30 فروردین 1401 ستاد تنظیم بازار کشور مصوب شد، نرخ جدید تعرفه‌ها از سوی ادارات کل و وزارت ورزش به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان اعلام و پس از تأیید هیات دولت به وزارت و ادارات ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ شود که تاکنون انجام نشده است.
وی گفت: تعیین نرخ تعرفه جدید باشگاه‌ها در حوزه اختیارات این اداره کل نیست و هنوز از سوی هیات دولت ابلاغ نشده اما تا آن زمان هیچ باشگاهی حق افزایش نرخ شهریه ندارد و با باشگاه‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.
مسئول‌امورباشگاه‌های اداره‌کل‌ورزش‌و‌جوانان‌ گیلان افزود: تیمی از بازرسان امور باشگاه‌ها،اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات،بهداشت و معاونت غذا و دارو و هیات پزشکی ورزشی در سال گذشته 1366 مورد بازدید از باشگاه‌های ورزشی در حوزه های تعرفه،بهداشت ،عفاف و حجاب ،مصرف مکمل ها و… داشته که به 140 باشگاه تذکر کتبی و 59 باشگاه ورزشی هم برای پلمپ به مراجعه قانونی معرفی شدند.
وی گفت:اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تیم‌های بازرسی در خصوص تعرفه‌ها با هیچ باشگاهی تعارف ندارند، مردم و علاقه‌مندان به ورزش هم اگر مواردی از تخلف باشگاه‌ها را مشاهده کردند به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خود و یا به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور باشگاه‌های اداره کل ورزش گیلان مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.