کد خبر : 18877
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

ظرف مدت 48 ساعت: پیگیری مطالبات پرستاران و کادر درمان با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

ظرف مدت 48 ساعت: پیگیری مطالبات پرستاران و کادر درمان با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در وزارت بهداشت، طی نشستی با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع پیگیر دریافت مطالبات و رفع مشکلات پرستاران و کادر درمان دانشگاه شد.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر مصطفی گل شکن، معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی دانشگاه به منظور رفع مسائل و مشکلات ،دریافت مطالبات و معوقات پرستاران،پزشکان و کارکنان دانشگاه و همچنین،تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی و قراردادهای دانشگاه علوم پزشکی گیلان،با حضور در وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی طی نشستی با دکتر بهروز رحیمی،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع دیدار و گفتگو کرد.
وی در این نشست،به بیان مشکلات دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پیگیری امور مرتبط با مشکلات کادر درمان،ازجمله؛پرداخت مطالبات،فوق‌العاده خاص، تعرفه گذاری‌ها، اضافه‌کار، اعطای مزایای جانبی و موارد رفاهی جهت احقاق حقوق آنها پرداخت.
در ادامه ،ضمن بیان گزارش عملکرد و اقدامات معاونت توسعه مدیریت،منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمینه‌های مالی، عمرانی، اداری و رفاهی دانشگاه از سوی دکتر گل‌شکن، موارد مطروحه توسط معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بررسی و تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات و دریافت مطالبات مورد نیاز دانشگاه، اتخاذ شد.

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.