کد خبر : 9898
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

اختصاص اعتبار جهت تکمیل ۱۷ طرح ملی شرکت آب و فاضلاب گیلان

اختصاص اعتبار جهت تکمیل ۱۷ طرح ملی شرکت آب و فاضلاب گیلان
۵ طرح از ۱۷ طرح ملی مربوط به پروژه‌های آبرسانی و ۱۲ طرح مربوط به ایجاد تأسیسات فاضلاب می‌باشند که در سطح شهرستانهای استان در حال اجرا هستند. وی افزود: این اعتبار از رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدت مشابه برخوردار است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خبر داد: اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال جهت تکمیل ۱۷ طرح ملی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اختصاص یافت.
مازیار علی‌پور با اعلام خبر تخصیص اعتبار گفت: پیرو تصویب بودجه سال جاری و به تبع آن ابلاغ بودجه کل کشور و ضوابط اجرایی آن در سال ۱۴۰۲، همچون سنوات گذشته از محل ردیف پیوست قانون، اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال جهت اجرا و تکمیل ۱۷ طرح ملی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اختصاص یافت.
مازیار علی‌پور تصریح کرد: ۵ طرح از ۱۷ طرح ملی مربوط به پروژه‌های آبرسانی و ۱۲ طرح مربوط به ایجاد تأسیسات فاضلاب می‌باشند که در سطح شهرستان‌های استان در حال اجرا هستند.
وی افزود: این اعتبار از رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدت مشابه برخوردار است.
علی‌پور بیان داشت: همچنین به منظور هزینه کرد دقیق و جذب حداکثری اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱، و با هدف راهبری پروژه‌های عمرانی براساس شرح عملیات اجرایی در موافقتنامه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شرکت، سلسله جلساتی با محوریت معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه‌گذاری و دبیری دفتر کنترل طرح‌ها و مدیریت پروژه، با حضور مدیران مناطق ۱۷گانه و نیز نماینده معاونت بهره برداری و توسعه آب و ذیحسابی اعتبارات عمرانی شرکت طی ۱۰ روز در محل دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آبفای گیلان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.