کد خبر : 24838
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

با شعار « امید به تغییر و پایان تکرار»؛

ائتلاف سه کاندیدای حوزه انتخابیه رشت و خمام+ سوابق

ائتلاف سه کاندیدای حوزه انتخابیه رشت و خمام+ سوابق
ائتلاف سه نفره دکتر محمد صراط فشخامی، مهندس مسعودنیک چهره گل افزایی و دکتر حجت منگنه چی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
سه کاندیدای حوزه انتخابیه رشت و خمام با شعار « امید به تغییر و پایان تکرار» ائتلاف سه نفره خود را اعلام کردند.
دکتر محمد صراط فشخامی، مهندس مسعودنیک چهره گل‌افزایی و دکتر حجت منگنه‌چی سه کاندیدایی هستند که در این زمینه ائتلاف داشتند.
دکتر محمد صراط فشخامی ( کد 635)، متولد 1352 دارای مدرک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران  است. وی از سال 81 به عنوان پزشک در نیروی انتظامی مشغول به کار شد و از سال 95 تا 1401 ریاست بهداری نیروی انتظامی استان گیلان را برعهده داشت و در همه گیری کرونا از مدیران نمونه کشوری بود.
وی در مورد خود می‌گوید: با توجه به اینکه در رشت متولد شده و سالها در آن زندگی کرده اند مشکلات شهر را لمس کرده ام. پدرم از  کارشناسان بازنشسته استانداری و مادرم فرهنگی بازنشسته بود. از آنجایی که اعضای خانواده و بستگان از سطوح و اقشار متفاوت جامعه هستند به واسطه کارشان با افراد متفاوت در تماس بوده و مشکلات مردم شهر را حس کرده ام  و با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی که داشته ام عزم و توان تغییر و ایجاد تحولات مثبت را در خود دیدم  و پا به این عرصه نهاده‌ام.
مسعود نیک چهره گل‌افزایی ( کد 729)  متولد 1341  دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد عمران سازه از مدرسین دانشگاه و کارمند نمونه آب و فاضلاب در سال 74 است که مقالات متعددی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب را متتشر کرده است. معاونت فنی آبفای گیلان و مدیر آبفای رشت از جمله سوابق وی است. ( در لینک زیر بخوانید:
https://ara.ir/candidate/0xdf46
دکتر حجت منگنه‌چی ( کد 712) متولد 1355، تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و نیز دبیرستان را در رشته ریاضی فیزیک در شهر رشت گذراند. تحصيلات حوزوي را در سال 1375 آغاز كرد و برنامه ده ساله دروس را به مدت هفت سال گذراند و پس از اين دوره هفت ساله در دروس خارج فقه و اصول مراجع عظام تقليد و فضلاي حوزه علميه قم شركت كرد.
وی همزمان با تحصيل دروس حوزوی، تحصيل در دانشگاه را آغاز كرد و به اخذ مدرک کارشناسی فلسفه، کارشناسی ارشد و نیز دکترای فلسفه و کلام اسلامی نائل گشت. پس از اتمام کارشناسی ارشد، تدريس در دانشگاه را آغاز كرد كه به طور مستمر ادامه یافت.
دکتر منگنه چی هم‏ اكنون، به عنوان عضو هيئت علمي به تدريس در دانشگاه اشتغال دارد. تاكنون، بیش از پانزده جلد كتاب و چندین مقاله علمي از وی منتشر شده و شماري نيز در دست آماده ‏سازي و انتشار است.  وی عضو سراي اهل قلم كشور مي‏ باشد.
( کانال دکتر منگنه‌چی)
https://eitaa.com/mangenehchi1402
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.