کد خبر : 8400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۱

ورزشکاران گیلانی سه مدال مسابقات پرورش اندام کاپ آسیا را کسب کردند

ورزشکاران گیلانی سه مدال مسابقات پرورش اندام کاپ آسیا را کسب کردند
در اولین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کاپ آسیا، حدود ۲۰۰ ورزشکار حضور داشتند که به مدت سه روز و در رشته‌های مختلف بدنسازی در جزیره کیش با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش پویشگران گیل:
مازیار جعفری، محمد اخلاقی و مهدی کاظمی‌آذر ورزشکاران گیلانی با درخشش در اولین دوره مسابقات پرورش اندام کاپ آسیا، موفق به کسب سه مدال شدند.
رییس هیات بدنسازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ گیلان گفت: در جریان این مسابقات که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد، ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف موفق به کسب سه مدال نقره این ودره از رقابت‌ها شدند.
دانیال خاتمی‌فر افزود: در این مسابقات و در رشته بدنسازی که با حضور ورزشکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد، در دسته قدی اول، مازیار جعفری با درخشش خود به مقام نایب قهرمانی رسید و مدال نقره را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچنین در رشته بادی بیلدینگ که در رده‌های سنی جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام شد، محمد اخلاقی موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات بدنسازی و پررورش اندام کاپ آسیا شد.
رییس هیات بدنسازی، پرروش‌اندام و پاورلیفتینگ گیلان بیان کرد: در رقابتهای بخش فیزیک نیز در رده سنی جوانان ، مهدی کاظمی‌آذر دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد تا این ورزشکار نیز مدال نقره کاپ آسیا را بر گردن بیاویزد.
خاتمی‌فر خاطرنشان کرد: در اولین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کاپ آسیا، حدود ۲۰۰ ورزشکار حضور داشتند که به مدت سه روز و در رشته‌های مختلف بدنسازی در جزیره کیش با هم به رقابت پرداختند.
وی در ادامه اظهار کرد:خوشبختانه استان گیلان از دیرباز یکی از قطب‌های برتر رشته بدنسازی و پرروش اندام در کشور بشمار می‌رود که این استان علاوه بر داشتن پیشکسوتان و مربیان صاحب نام، ورزشکاران این رشته نیز همواره در مسابقات داخلی و برون‌مرزی درخشیده و مدال‌های ارزشمندی را کسب می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.