کد خبر : 7380
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۶

نمایشگاه فروش ویژه نوروزی در رشت گشایش یافت

نمایشگاه فروش ویژه نوروزی در رشت گشایش یافت
کالاهای عرضه شده در نمایشگاه "فروش ویژه" بین ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به بازار تخفیف دارد.

به گزارش پویشگران گیل:
در آستانه سال نو نمایشگاه ” عرضه و فروش ویژه نوروزی ” در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت از امروز چهارشنبه گشایش یافت.
مجری برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با ۱۷۰ غرفه با عرضه محصولاتی همچون مواد غذایی،آجیل و خشکبار، شیرینی،مرغ و گوشت، پوشاک،کیف و کفش و سوغات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا شده است.
علی صادقی با بیان اینکه در راستای عرضه محصولات زیر قیمت بازار و کمک به توانایی خرید مردم در ایام پایانی سال این نمایشگاه راه‌اندازی شده است، افزود: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه “فروش ویژه” بین ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به بازار تخفیف دارد.
وی ۲۰ درصد از واحدهای فروش در این نمایشگاه را متعلق به شرکت ‌های تولید کنندگان عنوان کرد که به طور مستقیم محصولات خود را عرضه می‌کنند و گفت: در این نمایشگاه بیشترین تخفیف‌ها مربوط به پوشاک، کیف و کفش است.
مجری برگزاری نمایشگاه فروش ویژه استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه را خراسان رضوی، تهران، البرز، گیلان، اردبیل، تهران ، قزوین ، همدان ، قم و اصفهان عنوان کرد و گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر قیمت کالاهای این نمایشگاه نظارت می‌کنند.
این نمایشگاه از امروز هجدهم تا بیست و هفتم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان واقع در جاده تهران دایر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.