کد خبر : 3033
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

اجرای طرح «پنجره واحد» برای مبارزه با زمین خواری در کشور

اجرای طرح «پنجره واحد» برای مبارزه با زمین خواری در کشور
با راه اندازی پایگاه یگان حفاظت راه و شهرسازی، حراست از اراضی ملی تقویت می‌شود

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور با اشاره به اجرای طرح «پنجره واحد» گفت: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می شود.
سرهنگ جواد خردمند در مراسم افتتاح پایگاه یگان حفاظت راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: استان گیلان رتبه برتر کشور در اطلاع رسانی اخبار مردمی در خصوص زمین خواری را به خود اختصاص داده است.
رئیس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور افزود: سامانه ۱۶۵۶ سامانه ارتباطی مردمی برای دریافت گزارش‌های زمین خواری اراضی ملی و دولتی است.
وی با اشاره به اجرای «پنجره واحد» تصریح کرد: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می‌شود و با هوشمند سازی و رصد حفاظتی اراضی دولتی و ملی در کشور آغاز شده است.
خردمند با بیان اینکه طرح راستی آزمایی در ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی کشور اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح نیروهای حفاظتی با اجرای گشت‌های ویژه به صورت شبانه روز از اراضی ملی حفاظت می‌کنند.
هادی رحمانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز با اشاره به اینکه با راه اندازی پایگاه یگان حفاظت راه و شهرسازی، حراست از اراضی ملی تقویت می‌شود، گفت: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.