کد خبر : 13075
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

معصومه نیک‌کار

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:مدیون قشر خدوم معلم هستیم

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:مدیون قشر خدوم معلم هستیم
خانواده آموزش و پرورش بسیار بزرگ است و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت،متشکل از چهره های ارزشمندی است که سالها برای روشنایی بخشیدن به زندگی انسان ها و گسترش علم و دانش تلاش کرده اند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت : همواره مدیون زحمات قشر خدوم معلم هستیم و برای رفع مشکلات این جامعه در حد توانمان همراهی می کنیم.
محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با جمعی از اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت اظهار کرد: خانواده آموزش و پرورش بسیار بزرگ است و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت،متشکل از چهره های ارزشمندی است که سالها برای روشنایی بخشیدن به زندگی انسان ها و گسترش علم و دانش تلاش کرده اند.
وی با بیان اینکه سعی می کنیم در حد توانمان از زحمات معلمین خدوم تجلیل کنیم افزود: در دیدار امروز نسبت به بخشی از دغدغه های بازنشستگان آموزش و پرورش اطلاع پیدا کردم و امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلاتشان را برطرف نمائیم.
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بازنشستگان آموزش و پرورش با مشکلات فراوانی مواجه هستند، اظهار کرد: برخی از بازنشستگان آموزش و پرورش به بنده مراجعه و دغدغه هایشان را مطرح می کنند.
منوچهر اکبری با بیان اینکه مکانی که برای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در اختیار داریم بسیار نامناسب و محقر است، افزود: از ریاست شورای رشت تقاضا داریم مکانی مناسب در اختیار کانون بازنشستگان آموزش و پرورش قرار دهند تا شأنیت این قشر حفظ شود و برای رفع مشکلات این کانون نیازمند یاری مسئوولین هستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.