کد خبر : 17204
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:سال گذشته ۵۴ سالن غیرقابل استفاده مورد بازسازی قرار گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:سال گذشته ۵۴ سالن غیرقابل استفاده مورد بازسازی قرار گرفت
آرمان: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان و قهرمانان است.
به گزارش پویشگران گیل:
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه “عزت و پیشرفت “که در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد،گفت: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان،قهرمانان و همچنین سرزمین هشت هزار شهید والامقام است که ۳۶۰ شهید ورزشکار و قهرمان را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.
وی افزود: قهرمانان خوشنامی در رشته‌های مختلف ورزشی چه به صورت تیمی و چه انفرادی از گیلان داریم که برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کرده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین،اظهار داشت:در حوزه ورزش قهرمانی ۸ مدال خوشرنگ حاصل تلاش ورزشکاران و قهرمانان گیلانی برای کشور و استان بوده است.
وی عنوان کرد:یک مدال طلا ،دو نقره و ۵ برنز توسط قهرمانان این استان برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند.
آرمان در خصوص لزوم توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان گفت:در طی یکسال گذشته زیر ساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف در سطح استان به بهره برداری رسیده است، ۵۴ سالن غیرقابل استفاده مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفت و امروز نیز ۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد:بهره‌برداری از دو زمین فوتبال چمن مصنوعی در مجموعه ورزشگاه سردارجنگل رشت،زمین فوتبال چمن مصنوعی در رحیم آباد رودسر و فاز 1 و 2 دیوار صخره‌نوردی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت به بهره‌برداری رسید که تمامی این موارد از دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و با عنایت ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به ثمر رسیده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.