کد خبر : 24394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان:

آغاز خط انتقال فاضلاب در مجاورت نهر نخجیرکلایه لاهیجان

آغاز خط انتقال فاضلاب در مجاورت نهر نخجیرکلایه لاهیجان
غیاثی: پروژه به لحاظ زیست محیطی، باتوجه به اهمیت جمع آوری و تصفیه فاضلاب مناطق منتهی به نهر نخجیرکلایه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

علیرضا غیاثی گفت:به منظور ایجاد شرایط بهره‌مندی حداکثری مردم شریف شهرستان لاهیجان از خدمات شرکت آبفا در حوزۀ جمع آوری بهداشتی فاضلاب، پروژه احداث خط انتقال بتنی فاضلاب در جوار نهر نخجیرکلایه لاهیجان، با هدف ممانعت از ورود فاضلاب به این نهر قدیمی و افزایش ظرفیت فاضلاب پذیری تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان، به طول ۸۳۴ متر با لوله‌های بتنی ۶۰۰ میلی متری به همراه ساخت ۱۷ واحد منهول در دست اجراء بوده و عملیات لوله گذاری آن پس از اخذ مجوزهای لازم شروع شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان تصریح کرد: اتمام این پروژه علاوه بر بهره‌مندی ۲۰ هزارنفر از نتایج اجرای آن، به لحاظ زیست محیطی،با توجه به اهمیت جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب مناطق منتهی به نهر نخجیرکلایه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
غیاثی ضمن اشاره به زمان اجرای پروژه به مدت شش ماه، افزود: مبلغ اولیه قرارداد اجرای این پروژه حدود ۵۹ میلیارد ریال؛همچنین هزینه خرید لوله‌های موردنیاز در این پروژه نیز بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.