کد خبر : 21418
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

همزمان با هفته مقاومت صورت گرفت؛

افتتاح شش نمایشگاه به مناسبت هفته رشت

افتتاح شش نمایشگاه به مناسبت هفته رشت
نمایشگاه تمبر و اسناد رشت با همکاری اداره کل پست گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در محل ساختمان تاریخی پست دایر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در جریان افتتاح نمایشگاه تمبر و اسناد رشت در ساختمان تاریخی پست واقع در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب گفت: امروز همزمان ۶ نمایشگاه به مناسبت هفته رشت، هفته مقاومت و همچنین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت افتتاح می‌شود.
علی خانواده محجوب برگزاری نمایشگاه تمبر و اسناد رشت، نمایشگاه بازآفرینی عکس‌های مفاخر رشت، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه حضور حاج قاسم در شهر رشت و گیلان، نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه خانه‌های تاریخی شهر رشت را به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت عنوان و افزود: نمایشگاه تمبر و اسناد رشت با همکاری اداره کل پست گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در محل ساختمان تاریخی پست واقع در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب دایر شده است.
وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه بازآفرینی عکس‌‎های مفاخر رشت، گفت: نمایشگاه مذکور در راستای میراث تصویری چهره‌های ماندگار به تهیه‌کنندگی، طراحی و کارگردانی نادر معصومی دایر شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به افتتاح نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان رشت اشاره و افزود : نمایشگاه مذکور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همزمان با هفته رشت در ساختمان فرهنگ و هنر دایر شده است.
خانواده محجوب با بیان اینکه نمایشگاه حضور حاج قاسم سلیمانی در شهر رشت و استان گیلان همزمان با هفته مقاومت دایر شده است، تصریح نمود: نمایشگاه مذکور با همکاری اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران گیلان دایر شده است.
وی، افتتاح خانه‌های تاریخی شهر رشت را به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ذکر و یادآور شد: افتتاح نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های هفته رشت است و علاقمندان می‌توانند به صورت صبح و عصر از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.
۶ تا ۱۲ دی ماه هفته رشت نامگذاری شده است.
منبع: مدیریت ارتباطات شهرداری رشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.