کد خبر : 23231
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

استاندار در آئین آغاز برنامه های دهه مبارک فجرگیلان:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات،مشارکت در سرنوشت کشور است

حضور آگاهانه مردم در انتخابات،مشارکت در سرنوشت کشور است
عباسی: ملت سلحشور و ولایتمدار ما با تمام توان پای آرمان‌های مقدس انقلاب ایستاده‌‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسم ادای احترام به شهیدان انقلاب اسلامی، در گلزار شهدا رشت،گفت: با وجود اینکه دشمنان، همه ابزار و جنگ‌های ترکیبی را علیه انقلاب شکوهمند اسلامی بکار گرفته اند،اما مردم ما با بهره از منویات مقام معظم رهبری مقتدرانه راه شهدا و آرمان‌های امام راحل(ره) را ادامه می‌دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: در چلّه نخست انقلاب شاهد بودیم که دشمنان ما برای دلسرد کردن مردم ،اقدامات و توطئه‌های زیادی را انجام دادند؛ اما تمام این توطئه‌ها با هوشیاری و ایستادگی ملت شکست خورد و دشمنان نیز شکست را پذیرفته‌اند.

استاندار گیلان ادامه داد: امروز شاهدیم که در بخش‌ های مختلفی همچون مقوله‌های علمی، پزشکی، تسلیحات نظامی، نانو، درمان انواع بیماری‌های سخت، سد سازی، پرتاب ماهواره به فضا و سایر بخش‌ها جزو برترین‌ها در جهان هستیم که این پیشرفت‌های شگرف بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عباسی اضافه کرد: امروز کشور ما بر پایه ارزشهای اسلامی و انقلابی بنا نهاده شده و افق انقلاب به طور کامل روشن است ؛دولت سیزدهم نیز در همین راستا مقتدرانه گام بر می‌دارد.

*حضور آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکت در سرنوشت کشور است

استاندار گیلان در ادامه سخنانش به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره و بیان کرد: در انتخابات پیش رو تمامی عوامل اجرایی در راستای امنیت، صیانت و مشارکت حداکثری مردم تلاش خواهندکرد ؛ حضور و شرکت در انتخابات بسیار مهم است و به همین دلیل دشمنان ما با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای قصد دلسرد کردن مردم را دارند زیرا هر رای، تیری به قلب دشمنان است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص جایگاه و اهمیت انتخابات بیان کرد:  هر که به عزّت ایران اسلامی علاقه‌مند است، در این انتخابات باید شرکت کند و میکند؛ حالا ان‌شاءالله خواهید دید. دنیا خواهد دید که مردم ایران چطور مشتاقانه به‌سمت انجام وظیفه و احقاق حق -که هم وظیفه است، هم حق است- حرکت میکند.

وی ادامه داد: هماهنگونه که معظم له فرمودند: حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.

*ملت ما وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کردند

همچنین نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه این مراسم اظهار کرد: ملت ما اهل بصیرت و هوشیاری هستند؛ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم، در تمام حوادث و رخدادها یکپارچگی و اتحاد خود را از دست نداده و همواره وحدت خود را حفظ کردند.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: ایمان ملت ایران به ایستادگی و پایداری آنان کمک کرده و به همین دلیل انقلاب ما هر روز قدرتمندتر می‌شود؛ از سوی دیگر مدیریت مقام معظم رهبری باعث استحکام انقلاب اسلامی شده است.

در پایان این مراسم، گلزار شهدای گرانقدر رشت با حضور مسئولان ارشد استان گیلان، خانواده شهدا، بسیجیان، جانبازان، آزادگان و اقشار مختلف مردم گلباران شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.